בתו של אסי בוזגלו: "הייתי פדלאה, מודה"

אייר בוזגלו |

אייר בוזגלו, בתו של השורד האחרון, מבלה יחד עם משפתה בוורנה שבבולגריה והשיבה לעוקבים המסוקרנים שלה בחשבון האינסטגרם על שאלות: "ראיתי שכולם יושבים בבית ורק אוכלים, ואני החלטתי שאני רוצה לעשות שינוי"

(גודל טקסט)

אסי בוזגלו, השורד האחרון, ומשפחתו, עדיין מבלים VIP סטייל בוורנה שבבולגריה, כפי שהם עושים נהדר בשבוע האחרון ואף צפויים להעביר שם גם את יום הכיפורים שחל הערב (ראשון). מי שמעניינת אתכם בכל שעות היממה היא בתו הבכורה של השייח', אייר בוזגלו, שבשבוע שעבר שלחה מסר נוקב לעוקבים שלה אשר העבירו ביקורת על אחת מהתמונות שלה בטענה שהיא ערוכה בפוטושופ. כפי שסיפרנו לכם, אייר הבהירה כי היא "עבדה מאד קשה" עבור פס החיטוב בבטן "וקצת פרגון" לא יזיק לאף אחד.

אתמול אייר פתחה את חשבון האינסטוש שלה לשאלות, כפי שהיא נוהגת לעשות מדי שבוע, והשיבה לעוקבים המסוקרנים שלה. "הייתי פדלאה, מודה. עד שהיה סגר בחודש מרץ, ראיתי שכולם יושבים בבית ורק אוכלים, ואני החלטתי שאני רוצה לעשות שינוי. מאז התאהבתי בספורט", שיתפה אייר על איך שהיא הגיעה למצב שהיא מתאמנת שבעה ימים בשבוע והאם היא מתאמנת רק כדי להתחטב או שהיא באמת חובבת ספורט מושבעת. המדור רק יזכיר כי מדובר בנערה בת 13, כך שזה בהחלט ראוי להערכה להתחיל לשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי בגיל כה צעיר.

בנוסף, שיתפה אייר את 97 אלף העוקבים שלה בקשר שלה עם אביה, כדורגלן העבר. "לפני שהוא אבא שלי, הוא החבר הכי טוב שלי ואני מספרת לו הכל. בלי שום קשר תמיד כיף לשמוע גם דברים מנקודת מבט אחרת של מישהו מבוגר שאני יודעת שירצה גם לטובתי. הוא יודע להיות חבר אבל גם לתת בראש כשצריך. יש לנו חילוקי דעות אבל תמיד אנחנו פותרים אותם ומגיעים לעמק השווה".

"אבא שהוא החבר הכי טוב". אייר ואסי בוזגלו | אינסטגרם
אייר בוזגלו משיבה על שאלות העוקבים | אינסטגרם
אסי, עדי, אייר, ליאו ומילאן בוזגלו בגמר הישרדות | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי