האתלטית הסקסית בעולם היממה את כוכבה של דורטמונד

אליסה שמידט | אינסטגרם

אליסה שמידט, שקיבלה את התואר הנחשק על ידי המגזין 'Busted Coverage', העבירה אימון לשחקנים הצהובים-שחורים. אוהדי יונייטד הסתלבטו על סאנצ'ו שכעת הוא "לא יעזוב לעולם", אחרי שהשדים האדומים רדפו אחריו הקיץ

(גודל טקסט)

אוהדיה של מנצ'סטר יונייטד מסתלבטים ביממה האחרונה בלי סוף על כך שג'יידון סאנצ'ו, הכוכב האנגלי בן ה-20 שחוזר רבות על ידי הקבוצה בקיץ הנוכחי, לעולם לא יעזוב את בורוסיה דורטמונד אחרי מה שסידרו לו אתמול (שבת) במועדון. שחקן הכנף המוכשר התבקש להתאמן לצדה של מי שהוכתרה ל"אתלטית הסקסית בעולם", אליסה שמידט, ולאחר מכן צחקו אוהדי השדים האדומים צחקו על השחקן.

הפצצה בת ה-21 היא אצנית גרמנייה שמעלה את הדופק גם על מסלול הריצה וגם מחוצה לו, כשהיא עובדת בתור דוגמנית הודות לגנים המשובחים שלה. היא עזרה לגרמניה לזכות במדליית הכסף במירוץ שליחות באליפות אירופה בשנת 2017, ובשנה שעברה היא ויתר השליחות זכו במדליית הארד באותה התחרות. הלוק הייחודי של הפצצה הבלונדינית גרמו לה לזכות בטייטל "האתלטית הכי סקסית בעולם" על ידי המגזין האוסטרלי 'Busted Coverage'.

את שחקניה של דורטמונד העבירה האצנית אימון מיוחד משלה שגרם להם להזיע ובקושי לעמוד בקצב. "מאמנת כושר חדשה בדורטמונד שנראית כמו אלה. עכשיו אנחנו מבינים למה סאנצ'ו לא עזב", אמרו אוהדיה של יונייטד על הפצצה בעלת 1.1 מיליון עוקבים באינסטגרם. אם תשמעו בקרוב שהיא החלה לצאת עם כדורגלן, תבינו מדוע.

האתלטית הפצצה בעולם מעבירה את שחקניה של דורטמונד אימון מיוחד | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי