מאוהבים באותה אחת? הדוגמנית של ניימאר ואמבפה

סינדי ברונה | מסך, אינסטגרם

כוכבי פריז סן ז'רמן הגיעו למסיבה ביתית מצומצמת לרגל יום הולדתה של סינדי ברונה, שהדפה את השמועות: "משום מה אנשים מתקשים לדמיין שיכולים להתקיים קשרים ידידותיים בין אישה לגבר"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על ריימס, שני הכוכבים הנוצצים של פ.ס.ז' חגגו גם מחוץ למגרש. לניימאר ולקיליאן אמבפה יש אהבה אחת משותפת: הדוגמנית הפצצה סינדי ברונה. על הצרפתייה בת ה-25 סיפרנו לכם לראשונה בשנה שעברה, כשהברזילאי חגג את יום ההולדת שלו במסיבה המסורתית עם כל הכוכבים והחלו לצוץ שמועות על מעכרת יחסים רומנטית בין סינדי למרקו וראטי, שחקן נוסף של האלופה הצרפתית.

אתמול חגגה היפייפיה את יום הולדתה והכדורגלנים המפורסמים הגיעו להרים לה במסיבה ביתית מצומצמת ולא שכחו לברך קבל עם ואינסטגרם. "כוכבת שלנו", כתב לה אמבפה, בעוד ניימאר היה אחראי על ריקוד משותף בטיק טוק. ואם אתם משתגעים ותוהים: האם מדובר באשת כדורגלן חדשה? התשובה, על פי הדוגמנית, היא לא. בראיון שהעניקה, הבהירה סינדי שהיא לא נמצאת בזוגיות עם שום שחקן: "אחרי שהתמונות מיום ההולדת של ניימאר פורסמו, שמי נקשר לשלושה כדורגלנים. משום מה אנשים מתקשים לדמיין שיכולים להתקיים קשרים ידידותיים בין אישה לגבר, בצורה הכי אפלטונית שיכולה להיות", הוסיפה.

ברונה נחשבת לאחת הדוגמניות המרוויחות והמצליחות ביותר בתעשייה. על פי אתר models.com, וכיאה לדוגמנית על, היא אחת המלאכיות של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי "ויקטוריה'ס סיקרט" וצעדה בכל תצוגות האופנה השנתיות מ-2013 עד 2018. היא גם הייתה הדוגמנית השחורה הראשונה שצעדה על המסלול בתצוגה של קלווין קליין וברזומה שלה שלל קמפיינים לחברות ידועות רבות. על האהבה שלה לכדורגל סיפרה: "נחשפתי לכדורגל דרך גיסי, מיכאל לה ביהן, ששיחק בניס ואז באוקזר. נסעתי לרוסיה במהלך המונדיאל ובכל הזדמנות אני הולכת למשחקים של פ.ס.ז'. עם ניימאר, מרקו וקיליאן, היה לי חיבור מיידי. הם הפכו לחברים מגניבים וחביבים שאיתם אני מבלה לפעמים בלי לדבר על כדורגל ואופנה", סיכמה.

View this post on Instagram

🎁🎉🎂 @cindybruna

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe) on

View this post on Instagram

#VSFashionshow with these beauties 💕

A post shared by Cindy Bruna (@cindybruna) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי