סגר? כוכבת הישרדות VIP לא מקשיבה להנחיות

הישרדות VIP
הישרדות VIP | אור דנון

אחרי שדחתה את חתונתה כדי לצאת לתכנית הריאליטי ושבה היישר לגל הראשון, גם התאריך החדש שנקבע הפך בעייתי בעקבות התפרצות מחודשת של הקורונה. אז מה החליטה לעשות אלינה לוי?

(גודל טקסט)

תודו שהתגעגעתם. אחרי ארבעה חודשים בהם היינו רגילים לדווח לכם מדי יום על מה שמתרחש בעונה המטורפת של "הישרדות VIP" ברשת 13, כעת "המירוץ למיליון" החליפה את המשחק המטורף על האי בפיליפינים ונשארנו עם געגוע גדול לאסי בוזגלו ושלל חבריו השורדים. אחת מהן היא הפיינליסטית אלינה לוי, שהגיעה למקום החמישי והודחה על ידי חברתה הטובה, ירדן ג'רבי ממש בשנייה האחרונה. בימים אלו, מתמודדת השחקנית עם דילמה לא פשוטה שייתכן ותתנגש עם הנחיות הסגר הנוכחי.

אם אתם זוכרים, אלינה סיפרה שעוד לפני הגעתה לצילומים באי בקיץ שעבר, היא וארוסה דור פרי, החליטו יחד לדחות את החתונה במספר חודשים על מנת לאפשר את השתתפותה בריאליטי ששבר את שיאי הרייטינג השנה. זמן קצר אחרי חזרתה ארצה מהפיליפינים, העולם כולו ומדינת ישראל נקלעו למשבר הקורונה הקשה כך שהשורדת ובן זוגה נאלצו שוב לדחות את חתונתם ובחרו תאריך חדש להינשא: 20.10. אם בחודש מאי האחרון חשבנו שהמשבר מאחורינו והנה אנחנו חוזרים לשגרה, אז שוב נכנסו לסגר שני שעלול להימשך עוד הרבה מעבר לתאריך החדש שהזוג הצעיר בחר ולגרום להם להיאלץ לדחות את האירוע בפעם השלישית.

נכון לעכשיו, לא ניתן לקיים אירועים וחתונות בפרט ואף לא לשהות בבתים של אחרים, ובכל זאת אלינה החליטה לשתף את מאות אלפי העוקבים שלה בפוסט המסביר מדוע ההחלטה כבר נלקחה מבחינתה: "אז מה היה לנו בתקופה האחרונה בבית?, שידור 'הישרדות', ניתוח, שינוי לוקיישן חתונה ומספר אורחים, שיפוץ ובסוף הודעה שאנחנו לא נוכל לקיים אירוע בתאריך שבחרנו. בתוך כל הטירוף הזה דור ואני החלטנו לא לתת למה שקורה בחוץ להכתיב לנו את הבחירה שלנו לחיות יחד את שארית חיינו ואנחנו עושים טקס מצומצם מאוד ב- 20.10.20". נחזיק אצבעות שעד אז יהיה אפשר להתחתן ולהזמין לפחות את החברים הטובים, כי מעכשיו יש לנו הימור מי מהשורדים על האי יגיע ומי לא. שיהיה במזל!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי