כוכבי נבחרת גולסטאר קבעו: מי השחקן הכי גרוע?

שייע פייגנבוים, טום קשתי, רון שובל
שייע פייגנבוים, טום קשתי, רון שובל | אור גפן

אחרי שחברי הנבחרת מהריאליטי הכי בועט של HOT הדיחו את נירו לוי והתפוצצו ביניהם, הם בחרו פה אחד בדורון מירן לשחקן הגרוע ביותר: "העגלה של ההיפר שוק". כיצד הזמר הגיב?

(גודל טקסט)

בימים אלו הריאליטי הכי בועט של חברת HOT הוא ללא ספק "גולסטאר אולסטאר", שמביא לנו כדורגל ישראלי הישר מברזיל, בדיוק בתקופת הסגר כאשר הכדורגל הישראלי לצערנו מושבת. אז אחרי שראינו את חברי הנבחרת מדיחים את נירו לוי, לובשים את מדי שבט המאיה המסורתיים, מתפוצצים ביניהם עם ריבים דוגמת איציק זוהר נגד דין מירושניקוב ודורון מירן מול חיים שועי, כעת הגיע הזמן שלהם לבחור – מי הוא השחקן הכי גרוע מביניהם?

החברים קבעו פה אחד: "דורון מירן הוא השחקן הכי גרוע בנבחרת גולסטאר אולסטאר", או כפי שכינה אותו שותפו לחדר, דודו כהן מעפולה – "העגלה של ההיפר שוק". טום קשתי הוסיף ואמר: "אני חושב שלדורון אין שום קשר לכדורגל והוא שחקן מתחת לכל ביקורת". המאמן שייע פייגנבוים, שנגנב לראות את מירן מפצח גריעינים לפני משחק אמר לעוזר המאמן שלו, אייל גולן: "תראה הוא חושב שהוא שחקן, הוא מתלבש יפה, אבל הכדור עובר לידו".

תגובתו של הזמר לשאלה הזו הייתה: "אני בטוח שלשאלה הזו ענו לך כולם 'דורון מירן'. גם מסי ורונאלדו לא עושים כלום במגרש, הם צריכים חמש דקות. אז כוכב כמוני צריך דקה-שתיים, לא יותר". דין מירושניקוב סיכם את הדברים ואמר: "דורון אנחנו אוהבים אותך אבל אתה שחקן גרוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי