מקפריסין באהבה: דור מיכה מתרחב

דור מיכה
דור מיכה | מאור אלקסלסי

בזמן שהקשר משתלב בקפריסין, גם ברמה האישית הדברים מסתדרים לו כשבישר בגאווה על פתיחת הסניף השני של גלידת 'גולדה'. איך נולד הרעיון, האפשרות לחגיגה אם מכבי תזכה באליפות והטעם המועדף: לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם על ההשתלבות הנהדרת של דור מיכה בקבוצתו החדשה אנורתוזיס פמגוסטה? אז לא רק שהתקשורת בקפריסין משבחת את אקס מכבי תל אביב, אחרי השנה הלא פשוטה שעבר, גם בחייו האישיים הדברים מסתדרים לאט לאט. אמנם ליגת העל כרגע נעצרה בעקבות הסגר, אך אי אפשר שלא להרגיש בחסרונו של הקשר בן ה-28, וכעת בזמן שהוא עושה חיל באי השכן, העסקים שלו כאן מתרחבים.

כזכור, רגע לפני שהחל משבר הקורונה בשנה שעברה, בסוף חודש פברואר, הקשר ההתקפי הספיק לפתוח את הביזנס הראשון שלו, כאשר כל החברים הטובים הגיעו לפרגן לו כשפתח סניף של גלידת "גולדה" ברחוב ז'בוטינסקי 110 בת"א. הגלידרייה, שהיא למעשה סיפור הצלחה גם בימים של מיתון בעקבות הטעמים הייחודיים, גרמו למיכה ולשותפיו לפתוח כעת סניף נוסף. 'גלידה גולדה סניף גורדון', הממוקמת בכיכר אתרים היא הסניף החדש והשני של הכדורגלן ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו את הלוקיישן החדש וכתב: "בשם השם נעשה ונצליח".

אנחנו במדור נזכרנו איך הגיע מיכה בכלל לעולם הגלידות, כאשר שיתף אותנו בפתיחה החגיגית של הסניף הראשון ונתקפנו רצון עז לפתוח את הבוקר עם קרם בייגלה וקוקימן.

דור, איך נולד הרעיון לפתוח דווקא סניף של גלידה? – "הכרתי את הבעלים של רשת 'אניטה' לפני שנתיים. כל הסניפים של 'גולדה' למעשה שייכים לרשת אניטה. עדי, הבעלים שהקים את הרשת,הוא חבר טוב ודיברנו לפני שנתיים על פתיחת סניף משותף. מדובר בתהליך ארוך שלא יצא לפועל בזמנו. לפני כמה חודשים דיברנו שוב, מצאנו מקום והתחברתי לשני שותפים. אחד מהם הוא חבר מהבית, המנהל, ועוד בחור שכבר עבד ברשת מעל שנה והוא אחראי על הכל. יש לנו שותף נוסף וגם גל הסוכן שלי, סה"כ אנחנו חמישה. סיקרן אותי לפתוח מקום כזה כי אני יודע שזה עסק איכותי ומצליח. המיקום אדיר גם הוא, כיף לבוא ולשבת, יש אווירה טובה".

אתה מצליח לשלב את זה ביחד עם הכדורגל בלי בעיה? – "אין לי הרבה התעסקות ברמה הניהולית ככה שאני מגיע לשבת כאן בשביל הכיף. אין בעיה לשלב את הכדורגל עם עסק נוסף".
מה הטעם האהוב עלייך? – "יש טעם חדש, עוגת גבינה לוטוס. הוא נדיר בעיניי".
אם מכבי זוכה גם השנה באליפותחגיגה בגולדה? – "רעיון טוב לא חשבתי על זה האמת".

View this post on Instagram

בהצלחה 🍦💛 @goldabakikar

A post shared by Kobi Micha (@kobi__micha) on

תתחדש. הסניף החדש של דור מיכה בכיכר אתרים | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי