בזכות ניימאר? טיילור מלכוב בדרך לגולסטאר

טיילור מלכוב | אלעד אדמוני

הדוגמנית שכבר כבשה את מכבי ת"א בכדורסל וכנראה את ליבו של כוכב פ.ס.ז' ששולח לה הודעות באינסטגרם, וכעת היא תצטרף לעונה הבאה של הריאליטי המוצלח של הוט. אנחנו במדור סקרנים מאוד לראותה מלהטטת בכדור

(גודל טקסט)

כנראה שהשם "טיילור מלכוב" לא הולך לעזוב את עולם הספורט בקרוב אחרי הבשורות החדשות אליהן נחשפנו הבוקר (רביעי). הדוגמנית והזמרת כבר כבשה את מכבי תל אביב בכדורסל כשנבחרה להיות הפרזנטורית שלהם, וכנראה גם את ליבו של ניימאר, כוכבה של פריז סן ז'רמן, שעל פי מקורבים לאחרונה שולח לה הודעות כפי שכבר סיפרנו לכם. כעת, "בישראל בידור" נחשף כי היפייפיה בת ה-18 בדרך לכבוש את "גולסטאר" הריאליטי המוצלחת של HOT.

מלכוב לוהקה לעונה השלישית של "גולסטאריות", אחרי שבשנה שעברה כיכבו שם שמות כמו דניאל גרינברג, שירן וקארין סנדל, אירית רחמים ועוד, כאשר בהמשך לעונת הגברים שמשודרת בימים אלו – 'גולסטאר אולסטאר', עונת הנשים צפויה להצטלם לאחר החגים ולעלות לשידור בשנה הבאה.

אנחנו במדור נחזיק אצבעות שעד אז הסגר יסתיים וזה אכן יקרה, משום שאנחנו סופר-סקרנים לראות את טיילור עולה על מדים ומלהטטת בכדור! מעניין איזה טיפים היא תקבל מהבויפרינד שלה והאקס של נטע אלחמיסטר, הזמר לירן דנינו, שידוע שהוא חובב כדורגל בעצמו. 

עוד פרסמו בישראל בידור כי מהוט נמסר: "אין תגובה", וכעת אנחנו רק יכולים לחלום איך טיילור ושאר חברותיה לקאסט, עליהן נגלה בהמשך, מתמודדות תחת הנהגתו של האחד והיחיד, שייע פייגנבוים. כנראה שבעקבות ההשתתפות בריאליטי, טיילור תדחה את גיוסה לצה"ל, ועל כן היא ספגה תגובות רבות שביקרו את הצעד הזה שלה. אמה של טיילור, דבי מילשטיין, הגיבה לפוסט על הליהוק החדש של ביתה וכתבה: "מהממת שלנו בהצלחה! תמשיכי לסנוור עם האור שלך, מי שקשה לו שירכיב משקפי שמש".

View this post on Instagram

הלם הלם הלם❗️😱 פרסום ראשון: טיילור מלכוב בדרך ל…. תחזיקו חזק: הדוגמנית המצליחה לוהקה ל-"גולסטאריות" (הדוקו ריאליטי המטורף של "הוט" שבעונתה הקודמת כיכבו דניאל גרינברג, שירן סנדל ועוד) ובהמשך לעונת הגברים שמשודרת כרגע ("גולסטאר אולסטאר" שצולמה בברזיל וגורפת שיאי צפיות בוי או די) העונה החדשה צפוייה להצטלם אחרי החגים ותעלה בשנה הבאה לאוויר❗️👏🏻 אז… מה דעתכם – הכי מתאים לה כדורגל❓או שפחות❓🤔 דברו אלינו בתגובות כאן למטה❗️👇🏻 #אמאלה_מעניין_איך_היא_בועטת ⚽️

A post shared by 𝗜𝗦𝗥𝗔𝗘𝗟 𝗕𝗜𝗗𝗨𝗥 ★ ישראל בידור (@israel_bidur) on

View this post on Instagram

@malkovtaylor #מושלמתשלי❤️

A post shared by ❤️Taylor❤️ (@taylormalkov_love1) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי