הבחורה שאחראית על הבגידה הגדולה בתולדות ה-NBA

ג'ורדין וודס | אינסטגרם

אחרי שבגדה יחד עם טריסטן תומפסון באשתו של סנטר קליבלנד קלואי קרדשיאן, ג'ורדין וודס, חברתה הטובה ביותר של קיילי ג'נר, חשפה זוגיות חדשה עם קארל-אנתוני טאונס ופתחה הכל על הסקנדל הענק

(גודל טקסט)

משפחת קרדשיאן היא ללא ספק המפורסמת בעולם ושולטת ביד רמה בעולם הזוהר, הרשתות החברתיות וגם השערוריות. בגידות, לצערנו, הן תופעה שכיחה בעולם הספורט, אפילו הכחול-לבן, אך אחת הבגידות היותר זכורות וקשות שהיו מגיעה ישירות מהליגה הטובה בעולם הכדורסל, ה-NBA. לפני כמעט שנתיים, סנטר קליבלנד קבאלירס ואבי בתה של קלואי קרדשיאן, טריסטן תומפסון, בגד פעם נוספת! אחרי שבפעם הראשונה עשה זאת כשקלואי הייתה עם צירי לידה בבית החולים, הבגידה השנייה הייתה מזעזעת כיוון שעשה את מה שעשה עם ג'ורדין ווודס – החברה הכי טובה של אחותה של קלואי, קיילי ג'נר.

כמובן שמאות מיליוני המעריצים האשימו את ג'ורדין בכך שהכדורסלן והקרדשיאנית פירקו את החבילה והיא בזמנו ניסתה לעשות הכל על מנת להתנצל: התחננה לקיילי שתסלח לה, פנתה למעריצים, עברה בדיקת פוליגרף, עזבה בבושת פנים את הבית בו התגוררה יחד עם חברתה הביליונרית ונאלצה להתמודד עם מיליוני תגובות של כל אלו שעברו לתמוך בקלואי, הנבגדת. בימים אלו, כשהסערה כבר מאחוריה, היא משיקה זוגיות חדשה והחליטה להתראיין ולפתוח את כל אשר על ליבה.

ג'ורדין ישבה לשיחה מצולמת עם חברתה הקרובה, נטלי מנואל, ובה חזרה לסקנדל הגדול שטילטל את עולמה לנצח: "הייתי במקום מאוד חשוך. הרגשתי שאין לי אף אחד בעולם. לקחו ממני את כל מה שהכרתי. את האנשים סביבי, את החיים שהכרתי, כל מה שגדלתי עליו, הכל נלקח ממני. לא ידעתי איך אני אמורה להרגיש", סיפרה הצעירה בת ה-23 והוסיפה: "אני מסתכלת אחורה על הסיטואציה ושואלת את עצמי מה עשיתי. איזה תפקיד שיחקתי בזה, איך הייתי אחראית וכיצד אוכל לתת דין וחשבון על מה שקרה. הדפתי את כולם מהחיים שלי. לא הצלחתי לסמוך על אף אחד. הכל בחיים שלי השתנה ופשוט הרגשתי שכולם נגדי".

החברה הכי טובה לשעבר של קיילי ג'נר יודעת שלעולם לא ישכחו לה את הבגידה הזו ועדיין מביעה חרטה על אותו מעשה: "אני לא שמחה שאנשים נפגעו והיו צריכים לעבור את מה שהם עברו. זה היה המון בשביל כולם. בשביל המשפחה שלי, בשביל המשפחות האחרות ובשביל החברים. אני לעולם לא אעשה משהו שלילי למישהו שאני אוהבת. יחד עם זאת, אני לא אגיד שאני שמחה שזה קרה, אבל אני שמחה שזכיתי להפוך לאדם שאני היום". ג'ורדין ניצלה את ההזדמנות ועל הדרך חשפה זוגיות טרייה עם הכדורסלן קארל-אנתוני טאונס, סנטר מינסוטה טימברוולבס. כנראה שאת החיבה לשחקני כדורסל, היא בכל זאת קיבלה מהמשפחה שהייתה הכי קרובה אליה עד לסכסוך הגדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי