אוהד בוזגלו חלה בקורונה: "התקהלות היא בגדר אסון"

אוהד בוזגלו | אינסטגרם

האח הבכור למשפחה המלכותית של הכדורגל הישראלי עודד את הציבור להישמר ולשמור על ההנחיות בחשבון האינסטגרם שלו וחשף שהתאשפז באיכילוב ונדבק לפני כחודשיים וחצי: "היה קושי בנשימה, חולשה ותסמינים קשים"

(גודל טקסט)

במסגרת המאבק לבלימת מגפת הקורונה בישראל, הממשלה אישרה הלילה (בין רביעי לחמישי) הגבלות נוספות, שכוללות את הארכת הסגר בשלושה ימים נוספים. בנוסף, אושרו באופן סופי התקנות המגבילות את קיום ההפגנות וכן אושרה הטלת קנס על סך 500 ש"ח למי שיימצא בסוכה עם אדם שאינו מתגורר עמו. מי שלוקח את המצב ברצינות ומשמש דוגמה הוא לא אחר מהאח הבכור למשפחה המלכותית של הכדורגל הישראלי, אוהד בוזגלו, שהחליט לפרסם את אשר על ליבו בפני כמעט מאה אלף עוקביו באינסטגרם וחשף שחלה בקורונה.

תחילה, פרסם בוזגלו תמונות מטרידות של התקהלות המונית בישיבה בבני ברק במוצאי יום הכיפורים וכתב: "מה האנשים האלה לא מבינים לעזאזל?". לאחר מכן, הוסיף בסטורי נוסף שגם ההפגנות לא בסדר באותה מידה, וכי "כל התקהלות היא בגדר אסון ותגביר את התחלואה של הנגיף הארור הזה". אוהד החליט לשתף וחשף כי הוא "כבר היה חולה ויודע עד כמה זה מסוכן. שמרו על עצמכם ועל הקרובים לכם". למעשה מסתבר כי כשאמו חני בוזגלו, הייתה חולה לאחר שנדבקה בנגיף, גם אוהד חלה והיה אפילו מאושפז באיכילוב.

האח הבכור של אסי, מאור ואלמוג, שיתף וידאו שלו ושל חברו מלפני חודשיים וחצי, מאושפזים באותו החדר בבית החולים איכילוב, לאחר שנדבקו וחלו בקורונה "חזק", על פי דבריו. "לשמחתנו אנחנו עכשיו בריאים וחזקים וזה מזמן מאחורינו, אבל הנגיף עדיין כאן ובגדול. חווינו קושי בנשימה, חולשה ותסמינים קשים מאוד", שיתף בוזגלו הבכור. לאחר האשפוז המשיך את הבידוד בדירתו שבבת ים, אך הספיק להחלים בדיוק לצילומי הפרסומת המשפחתית ל"בזק" שרצה בלופים בקיץ האחרון. המדור תומך וחושב שמשפיעני רשת חייבים לעודד את הציבור להישמר ובעיקר לשמור על ההנחיות.

צפו באוהד בוזגלו חושף שחלה בקורונה

הסטורי של אוהד בוזגלו | אינסטגרם
הסטורי של אוהד בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי