בשיא שלה: הפינה החדשה של אייר בוזגלו

אייר בוזגלו | אלבום פרטי

תפנו את הלוז: החל מרביעי הקרוב, "פורקים עם אייר" - פינה חדשת בעמוד האינסטגרם של בתו בת ה-13 של אסי בוזגלו. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על אייר בוזגלו, בתו של השורד האחרון אסי בוזגלו, הייתה בשבוע שעבר, אז המשפחה בילתה את הסגר בוורנה שבבולגריה. אז הסטטוס נותר דומה: אסי, עדי והילדים האריכו את החופשה עד לסוף חול המועד סוכות, מה שלא מפריע לבת הבכורה של המשפחה להמשיך לתפעל את חשבון האינסטגרם המבוקש שלה ועל הדרך גם לשבור שיא ולהגיע ל-100 אלף עוקבים.

איך היא עושה את זה? אחת הסיבות היא השאלות שפותחת לקהל הרחב וזוכות מסתבר להצלחה מסחררת. תאמינו או לא, אבל הילדה בת ה-13 מקבלת פניות ושאלות מנשים וגברים בכל הגילאים. בתו של 'השייח' הפכה לדמות נערצת ומקבלת שאלות על מערכות יחסים, תזונה נכונה, ומאות פניות תחת הכותרת "חייבת להתייעץ איתך". הביקוש כל כך גבוה שאייר החליטה לפתוח פינה חדשה באינסטגרם שתעלה כל שבוע ביום רביעי ותקרא "פורקים עם אייר".

"מהיום כל פעם שתראו את הכותרת הזו בסטורי שלי, תוכלו לפרוק כמה שאתם רוצים", כתבה למאה אלף העוקבים שלה. חוץ מזה, היא פרסמה גם טעימה מהפניות שהיא מקבלת ונדהמנו לראות שנשים מבוגרות מוצאות עניין בתוכן של הנערה בת ה-13. "אני בת 48 ונהנית מכל תשובה שנתת עד עכשיו. בוגרת ברמות", "אני בת 30, צופה לך בסטורי, נראה לך הגיוני שאת בת 13? זה בטוח?", "את יכולה להיות היועצת הזוגית שלי?", הן רק חלק מהמחמאות להן זכתה אייר. אנחנו במדור מופתעים בכל פעם מחדש מהעוצמה שיש לרשת החברתית, ומקווים שלצד הטיפים שהיא מחלקת, אייר גם תמשיך ליהנות מגיל ההתבגרות בכיף שלה.

פורקים עם אייר | אינסטגרם
משפחת בוזגלו | אינסטגרם
אייר בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי