הצצה ראשונה: רונאלדיניו פוגש את כוכבי גולסטאר!

רונאלדיניו ואייל גולן | צילום מסך: גולסטאר

סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה ביותר של הוט, עם למעלה מ-50 מיליון הזמנות ב-VOD, הגיעה לרגע השיא בעונת "גולסטאר-אולסטאר" כאשר אייל גולן הציג בפניהם את כוכב העבר הענק. מי היה הכי מופתע ומי לא האמין?

(גודל טקסט)

לאחר שבע עונות מצליחות ושוברות שיאים, "גולסטאר", סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה ביותר של HOT עם למעלה מ-50 מיליון הזמנות ב- VOD, חזרה לעונה חדשה ונוצצת במיוחד – "גולסטאר-אולסטאר", בהשתתפות כוכבי הסדרה לדורותיה. מידיי שבוע אנחנו מעדכנים אתכם בכל ההתרחשויות והאירועים הכי חמים של נבחרת הכוכבים וכעת הגיע הזמן לספר לכם על רגע השיא של העונה בו תקבלו הצצה למפגש הגדול בין השחקן האגדי רונאלדיניו לבין שופטי ונבחרת גולסטאר-אולסטאר!

בפרק שישודר הערב (שני) ב-HOT REAL, ב-HOT VOD וגם ב-NEXT TV השופט ונשיא הכבוד של הפועל מרמורק, אייל גולן הפתיע את חברי הנבחרת בעת השהות בברזיל והפגיש אותם עם השחקן רונאלדיניו! (או שלא?)

אז מי היה הכי מופתע? מי האמין? ומי לא? את כל התשובות לשאלות תגלו הערב, אבל בינתיים, קבלו הצצה לרגע בו הלב של אייל גולן, שייע פייגנבוים, איציק זוהר, רון שובל, טום קשתי, דורון מירן ועוד- כמעט נעצר מרוב התרגשות.

רונאלדיניו וכוכבי גולסטאר | צילום מסך: גולסטאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי