התגעגעתם? האקסית של קלטינס בזוגיות חדשה

שרון אייזנברג. חבר חדש | צילום: פרטי

ארבעה חודשים לאחר הפרידה מקשר הפועל ב"ש, שרון אייזנברג, הדוגמנית ואוטוטו הסטודנטית מציגה קבל עם ואינסטגרם את החבר החדש איתו מיהרה לעזוב ללונדון לפני החגים. גם הוא קשור לעולם הכדורגל?

(גודל טקסט)

משבר הקורונה הביא איתו ללא מעט פרידות של זוגות בביצה הישראלית וכך גם בליגת העל שלנו כפי שוודאי אתם זוכרים. הפרידות הכי קשות שהיו לנו בתחילת שנת 2020 הן ללא ספק של דור מיכה ונואל ברקוביץ' ושל שרון אייזנברג ודוד קלטינס. החדשות החמות שמגיעות אלינו מהדרום לא ממש מפתיעות את המדור כי לנו זה היה ברור שהקצינה לשעבר, הדוגמנית ואוטוטו סטודנטית לא תישאר רווקה להרבה זמן. ארבעה חודשים אחרי הפרידה משחקנה של הפועל באר שבע, שרון היפה משיקה זוגיות חדשה קבל עם ואינסטגרם.

את הפרטים על בן הזוג החדש שלה, שרון מעדיפה לשמור לעצמה ולכן לא תזכו לראותו מתוייג. מה שכן נספר לכם שאין לו כל קשר לעולם הכדורגל והוא בכלל תל אביבי שמגיע מעולם העסקים. השניים מיהרו לעזוב את ארץ הקודש רגע לפני החגים ותחילתו של הסגר והם כבר שבועיים מבלים בלונדון, אחת הערים הכי יפות באירופה. בין המוזיאונים, המסעדות והקניות, שרון והבויפרינד החדש משחררים לעולם כמה תמונות משותפות שגורמות למדור להתגעגע לימים שהיא הייתה חלק מעולם הכדורגל.

ולמה היא מתגעגעת? לעבודה שלה בעיקר! שרון שיתפה את העוקבים בתמונות של ההפקה האחרונה אליה הספיקה להצטלם לפני הסגר, כאשר היום (שני) זהו יום סופר-מרגש עבורה כשהיא מככבת עם עוד מספר דוגמניות על השער של "לאישה" בגליון מיוחד מלא סטייל ואופנה. בעוד כשבועיים תחל את לימודי האדריכלות באוניברסיטת תל אביב ותחזור לישראל. ועד אז – חפשו אותה בדוכני העיתונים.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1011625
תמיד דואגת להעלות את הטמפרטורות. שרון אייזנברג | צילום מסך: אינסטגרם
View this post on Instagram

When in London 🤎🍂

A post shared by Sharon Eisenberg (@sharon31e) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי