הרחק מהסגר: עם מי מבלה ירדן ג'רבי בפורטוגל?

ירדן ג'רבי | אור דנון

רגע לפני "הסגר השני" בישראל לאור הקורונה, המדליסטית האולימפית והשורדת האהובה המריאה לליסבון, שם היא נהנית בחברתה של אחותה שחר. הקשר ביניהן חזק מאוד ולמדור יש המלצה: העונה הבאה של המירוץ למיליון

(גודל טקסט)

רגע לפני שהחלה בישראל תקופת "הסגר השני" בעקבות משבר הקורונה, סיפרנו לכם שהמדליסטית האולימפית והשורדת האהובה ירדן ג'רבי הספיקה לעלות על מטוס והמריאה לליסבון, פורטוגל ממש יומיים אחרי הגמר הגדול. בזמן שחזרה בכל הכוח להריץ את עסקי הנדל"ן שלה מעבר לים, יש מישהי מאד קרובה אליה שמבלה איתה את השבוע האחרון.

אחותה הצעירה של ירדן, שחר ג'רבי, מבלה איתה בחופשה אירופאית ויחד השתיים גורמות לנו לקנא שאנחנו לא שם גם! שחר היא מאפרת מקצועית, אשר מלווה את אחותה שהפכה לסלבריטאית-על בכל הצילומים ואחראית על הלוק המושלם. חוץ מזה, נספר לכם שהקשר בין האחיות ג'רבי קרוב מאד. לפני כחודשיים כששחר חגגה את יום הולדתה ירדן כתבה לה וריגשה: "את ההגדרה לכל מה שערכי, חומל ומשפיע. את האדם עם הכי הרבה גדלות נפש, ראיית הטוב ויכולת נתינה שאני מכירה".

עוד כתבה הג'ודוקא שהיא מעריצה את אחותה המאפרת, והקשר ההדוק בין השתיים גורם לנו לרצות לשלוח אותן ישירות לעונה הבאה של המירוץ למיליון. כשאין הדחות עם פרטנרית כמו ירדן ג'רבי, שגם חולקת איתה את אותם הגנים – נראה לנו כמו מתכון מוצלח לניצחון.

מעריצות אחת את השנייה. שחר וירדן ג'רבי | צילום מסך: אינסטגרם
רואים את הדמיון? | צילום מסך: אינסטגרם
מבלות על גגות ליסבון. האחיות ג'רבי | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי