נטליה שמה סוף לשמועות: "רומן עם ניימאר? הוא תמיד היה שם בשבילי"

נטליה ברוליץ'
נטליה ברוליץ' | אינסטגרם

לאחר שבועות סוערים ודיווחים על משולש אהבה בין כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל, הזמר הקולומביאני מאלומה והדוגמנית שעלתה לכותרות, החליטה ברוליץ' לשים קץ לשמועות

(גודל טקסט)

אין ספק שאחת השערוריות הגדולות ביותר שתפסו את אור הזרקורים של כל כלי תקשורת בעולם במהלך הקיץ האחרון הייתה משולש האהבה שנוצר בין הזמר הקולומביאני המצליח מאלומה, בת זוגו לשעבר, הדוגמנית האמריקאית נטליה ברוליץ', והכוכב הברזילאי הכי נוצץ של פריז סן ז'רמן, ניימאר.

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על הסתעפות הקשר הזה הייתה בחודש אוגוסט, אז אנחל די מריה צילם את חבריו, בראשותו של ניימאר, שרים את הלהיט החדש של מאלומה, השיר "הוואי" שנכתב על ידו ושם הוא כביכול זרק עקיצות לעבר האקסית הלוהטת שלו, שעזבה אותו לטובת שחקן הכדורגל המפורסם, ואפילו לא התביישה לשתף איתו תמונה בה היא מכנה אותו "השמיים שלה".

מאז מאלומה הספיק לסגור ולפתוח שוב את חשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים מיליונים ולהכחיש שהלהיט שלו נכתב על ניימאר ונטליה בזמן שידור לייב באינסטגרם, אך מצידם של הדוגמנית הפצצה והברזילאי, לא שמענו דבר. עד היום.

יותר מחודש לאחר המחלוקת הסוערת, נטליה בחרה סוף סוף לשבור שתיקה בנוגע למערכת היחסים הנוכחית שניהלה עם ניימאר. היפייפיה העניקה ראיון בלעדי לתוכנית הטלוויזיה המקסיקנית, 'ונטננדו', שם אישרה הדוגמנית האמריקאית-קרואטית כי בינה לבין הכדורגלן אין יותר מחברות.

"הוא חבר נהדר ואני לא יודעת למה התקשורת חושבת שאנחנו ביחד, רק בגלל שהצטלמנו יחד בכל פעם שהגעתי למשחק של פ.ס.ז'. אני מעריצה אותו, הוא אדם נהדר, הוא חבר מדהים, הוא תמיד היה שם בשבילי והוא אדם מאד משמעותי בחיי", אמרה הדוגמנית שהתייחסה גם למערכת היחסים הקודמת שלה עם מאלומה ולמחלוקת שהתעוררה סביב ההצלחה של 'הוואי', אך הבהירה שאין לה מושג אם הלהיט שכתב הקולומביאני באמת הוקדש לה או לא.

"לא האמנתי לשום דבר בנושא הזה. אני לא יודעת אם הוא הקדיש לי את זה, שמעתי שהוא עשה זאת, אבל שמעתי גם שהוא הכחיש. האמת שזה לא אכפת לי, זה היה בעבר ואני רוצה להשאיר את זה שם, זו הייתה חוויה בחיים שלי שאני לא מתחרטת עליה. הגיע הזמן להתגבר על זה, כי אנחנו פרודים כבר שנה. נראה לי שהתקשורת צריכה להתגבר על זה יותר מאיתנו".

בקיצור, או שנטליה מטשטשת אותנו או שבאמת אחת המחלוקות הגדולות של שנת 2020 הובהרה וייתכן שמאלומה וברוליץ' סיימו את היחסים ברוח טובה ושבמקביל בין הדוגמנית לניימאר אין משהו מעבר לידידות חזקה. אחרי ההתעניינות בטיילור מלכוב והלייקים שהוא משחרר לאנה זק, המדור סבור שניימאר ממש חותר אל עבר מציאת בת זוג ישראלית. חלום שלנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי