אחרי שהודח מתפקיד הקפטן: התגובה של איציק זוהר

איציק זוהר. סרב לשחק | צילום מסך: הוט

עונת האולסטר של "גולסטאר" לא מפסיקה לספק כותרות. כעת, מירושניקוב זעם על שחקן העבר ודרש לבחור מחדש מי שיענוד את הסרט. "לאורך כל הקריירה חבריי לקבוצה ידעו שאני מייצגם בכבוד". וגם: הצעד הדרמטי ששקל

(גודל טקסט)

עונת האולסטאר של "גולסטאר" לא מפסיקה לספק כותרות כאשר הפעם על הפרק פרשת סרט הקפטן: איציק זוהר הודח על ידי חבריו מהתפקיד כראש הנבחרת. בפרק ששודר אמש (רביעי) ב-HOT הגיעו החניכים של שייע פייגנבוים ואייל גולן לנקודת משבר, לאחר שדין מירושניקוב החליט לשים את כל הקלפים על השולחן ולדרוש בכל תוקף בחירות בין כל שחקני הקבוצה לגבי מי שראוי להיות הקפטן שלה.

לטובת מי מכם שלא צפה בפרק, נסביר מדוע מירושניקוב יזם את המהלך. כזכור, איציק ודין משחקים יחד בקבוצתו של שייע, כאשר במהלך משחק האימון שנערך בין הקבוצות של שייע ואייל, איציק לא התאמץ כשעמד בין הקורות ונתן לקבוצה היריבה להבקיע. דין, שלא אהב את המהלך בלשון המעטה וחשב שהוא הכל חוץ מספורטיבי, החליט לפנות למאמנים ולבקש את הדחתו של הקפטן. בתום שיחה של הקבוצה הוחלט כי בערב תיערך הצבעה בין דין לאיציק על מי שיהיה הקפטן החדש של הקבוצה והתוצאות לא הפתיעו אותנו לאחר אותו המהלך של שחקן העבר.

שישה שחקנים הצביעו למירושניקוב ואילו רק ארבעה שמרו אמונים לזוהר, כך שבהצבעה דמוקרטית דין הפך לקפטן החדש. זוהר ראה לנכון להביע את דעתו באינסטגרם, שיתף תמונה שלו מימיו כשחקן פעיל וכתב: "לאורך כל הקריירה שלי סרט הקפטן היה על היד שלי ותמיד חבריי לקבוצה ידעו שאני מייצג אותם בכבוד וגאווה. היום זה לא קרה, שזה גם בסדר, אבל ימים יגידו. אוהב אתכם חברים", רמז לכך שכנראה והדברים לא ישארו כפי שהם עד סיום העונה.

מעבר לרשת החברתית, זוהר התראיין לתוכנית העוקבת של גולסטאר "סודות מחדר ההלבשה" והודה: "זאת תחושה שאני לא מכיר. מאוד נפגעתי, אני לא חושב שהמהלך הזה הגיע לי. אני לא חושב שהמהלך הזה ראוי ונכון לעשות לי אותו, זה חרה לי. לא ראיתי את עצמי מתאושש מזה כל כך מהר מבחינה רגשית, כי אני בן אדם מאד רגיש שלוקח ללב המון דברים. בראש עברה לי ההחלטה – אני לא משחק יותר".

נפגע מההדחה. איציק זוהר שולח אהבה לחבריו | צילום מסך: אינסטגרם

צפו: איציק זוהר מדבר על ההדחה מתפקיד הקפטן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי