הלם: קאקה חשף תמונות אינטימיות במיוחד

קאקה וקרולינה דיאס | אינסטגרם

מזל טוב: אחד הזוגות האהובים בברזיל, שחקן העבר של ריאל ומילאן ואשתו הדוגמנית קרולינה דיאס, הביאו לעולם בת בסוף השבוע וקראו לה אסתר. צלמת מקצועית תיעדה את הרגעים המרגשים. לירון שרון עם הפרטים והתמונות

(גודל טקסט)

אחד הזוגות הכי אהובים בברזיל, שחקן העבר של ריאל מדריד ומילאן קאקה, ואשתו הדוגמנית קרולינה דיאס, שמחזיקה בטייטל "הישבן של ברזיל", הביאו לעולם בת משותפת בסוף השבוע האחרון וקראו לה אסתר! כבר הבנו שהשניים מאד אוהבים את ארץ הקודש לאחר הביקור האחרון שלהם כאן, ואפילו השם של בתם קשור לדת היהודית, אך התמונות שהחליט הזוג הפוטוגני לשתף לכבוד המאורע – הפתיעו אפילו אותנו במדור. קרול היפייפיה בת ה-25 ביקשה מבעלה לארגן צלמת מקצועית שתתעד את הרגע הכי אינטימי בחייהם בחדר הלידה, ואת התמונות פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה.

אנחנו ממש לא מתכוונים לתמונה הבנאלית של יד או רגל קטנה של הרך שזה עתה נולד, כפי ששיתף קאקה אצלו באינסטוש, כי אם תמונות של הברזילאית כורעת ללדת, נשענת על הכדורגלן שלה ברגעים של צירים קשים ואפילו מושכת את בתה החוצה ממנה ברגע האמת! בניגוד אלינו הישראלים, שמאמינים בעין הרע ומעדיפים לשמור רגעים כאלו לעצמנו וכמובן גם את השם שבחרנו לתינוק, קרולינה וקאקה כבר מזמן פרסמו את השם של בתם, את החדר שבנו לה והשיא הגיע בתמונות מחדר הלידה אותן בחרו להראות למיליוני עוקבים. גם העוקבים היו בשוק שזכו לטעימה מהרגע האישי והכל כך מרגש.

"ילדים הם הירושה של אלוהים, פרס שהוא נותן", כתב כדורגלן העבר לצד התמונה של בתו הקטנה. כזכור, לברזילאי יש כבר שני ילדים מאשתו הראשונה, קרוליין סליקו ממנה התגרש ב-2015 אחרי עשר שנות נישואים. לפני שנה וחודש, בספטמבר 2019, נשא לאישה את קרולינה שלו ומיד הטיס אותה לירח דבש מפנק באיים המלדיביים. את תקופת הקורונה הזוג בילה בקרב החברים והמשפחה בברזיל, וכעת הוא שוב יתרגל לטיטולים, לילות לבנים והכל יהיה מתועד אם זה תלוי באשתו ובו, תהיו בטוחים.

קאקה ואשתו ברגע אינטימי במיוחד | צילום מסך: אינסטגרם
מי משתף תמונות מרגעים של צירים בחדר הלידה? קרולינה דיאס של קאקה | צילום מסך: אינסטגרם
שיא השיאים. הרגע בו הילדה של קאקה וקרול מגיחה אל העולם | צילום מסך: אינסטגרם
View this post on Instagram

Almost there ❤️ . . 📸 @maririghez

A post shared by Kaká (@kaka) on

View this post on Instagram

#9months 38 semanas e contando 💣

A post shared by Carolina Dias Leite (@diasleite) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי