דין מירושניקוב התפוצץ: "אני הורס לקבוצה". אנדי רם תקף

הקפטן החדש של גולסטאר הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים וספג אש מחברו לקבוצה: "לא בשביל הרגע הזה בחרתי בך". ומה היה לשייע לומר? צפו בהצצה לפרק שישודר הערב

(גודל טקסט)

אחרי שגרם להדחתו של איציק זוהר מתפקיד הקפטן של נבחרת "גולסטאר אולסטאר", דין מירושניקוב, הקפטן החדש, לא עמד בציפיות הגבוהות והתפוצץ על המגרש. הערב (שני) ישודר פרק נוסף של הריאליטי מבית היוצר של HOT, פרק מלא בדרמה עליה אחראי הפעם הקפטן החדש. במהלך משחק מול נבחרת המשטרה של ברזיל, השחקן כל כך התעצבן, למרות כל האזהרות ששלחו לו חבריו וצמד המאמנים – וספג כרטיס אדום.

"דין אתה חשוב לנו, אנחנו לא יכולים לשחק בלעדייך. עשית את כל הבלאגן הזה עם איציק, נתנו לך להיות הקפטן, אנחנו מאמינים בך, ואתה משתולל ככה? לא מתאים", הסביר אנדי רם את מה שאנחנו הולכים לראות בעצמנו על המסך. מירושניקוב לא הצליח לשמור על איפוק וטען כי השחקנים של הקבוצה היריבה מפרקים אותו ולכן הורחק לאחר שספג שני כרטיסים צהובים. גם המאמן הראשי, שייע פייגנבוים, הביע את מורת רוחו בנושא ואמר בעצמו שכבר "נמאס, כל פעם אותו הדבר בכל משחק".

"לא בשביל הרגע הזה בחרתי בך אתמול. לא בשביל הרגע הזה שתשתולל ותשאיר אותנו שלושה שחקנים, זה לא הקפטן שאני רוצה", הוסיף רם המאוכזב. גם הקפטן החדש יצא מאד מתוסכל מהמשחק הזה ואמר בעצמו: "כואב לי, כי במקום להוביל את הקבוצה לניצחון ולעזור, אני פשוט הורס. זה לא טוב". המדור מהמר כי איציק זוהר יחזור בקרוב לענוד את סרט הקפטן.

צפו בהצצה לפרק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי