כזה עוד לא ראיתם: הישבן של אשת הכדורגלן שבר את הרשת

איזבל גולארט
איזבל גולארט | Kitana Photographer

איזבל גולארט, דוגמנית העל ואשתו של שוער נבחרת גרמניה קווין טראפ, העלתה סרטון פרובוקטיבי למדי שלא הותיר הרבה מקום לדמיון. התגובות בהתאם

(גודל טקסט)

אחת מנשות הכדורגלנים המחזיקה בחשבון אינסטגרם בין היפים, הצבעוניים והיותר סקסיים שיצא לנו לראות היא ללא ספק הדוגמנית איזבל גולארט, אשתו הלוהטת של השוער הגרמני של איינטרכט פרנקפורט ונבחרת המאנשפט, קווין טראפ.

זה לא דבר חדש שהברזילאית מאוד ליברלית בכל הנוגע לתמונות חושפניות ברשת החברתית, אבל הווידאו ששיתפה אתמול (שני) שבר את כל השיאים. עם כמעט חמישה מיליון עוקבים, מיליוני לייקים ואלפי תגובות, איזבל שיתפה וידאו שהיא מנענעת את הישבן בזמן שהיא משתזפת בבריכה וכתבה: "היי, אתה שם?".

השוער שלה, שנמצא הרחק ממנה בגרמניה, לא נשאר אדיש וכתב לה: "מאמי, אני פה. את שומעת?". הכדורגלן לחלוטין זורם עם האישה שלו שהעריכה לגמרי את התגובה שלו וכתבה לו: "כמה שאני אוהבת אותך!". 

View this post on Instagram

Oi, tá aí? 📱Hey, are you there?

A post shared by Izabel Goulart (@izabelgoulart) on

חוץ מטראפ, התגובות לווידאו היו בעיקר של כאלו שהלסת שלהם נשמטה לאחר שצפו בגזרה המושלמת של הדוגמנית. השניים נמצאים במרחק גדול אחד מהשנייה לצערם, הוא בגרמניה והיא בסאו פאולו, ברזיל, לצורך צילומים, ככה שאת יום הנישואים שלהם הם ציינו בנפרד. חמש שנים כבר השניים מתחזקים זוגיות רותחת או כמו שהעדיפה להגיד הדוגמנית: "חמש שנים של אהבה טהורה".

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על הגרמני והברזילאית הייתה כאשר חשפה דוגמנית העל מספר פרטים אינטימיים מהקשר שלה עם השוער בראיון ליוטיובר הברזילאי המפורסם מתיאוס מזאפרה, דוגמת איפה הם עושים סקס ואיך קרה שהם שכבו מאחורי הקלעים של תצוגת אופנה בהשתתפותה. המלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט שומרת גם על קשרים טובים עם חברו לשעבר לקבוצה של בעלה, ניימאר, שזה מפתיע כי ידוע שהיא גם אחת החברות הטובות של ברונה מרקוזין, האקסית המיתולוגית של כוכבה של פ.ס.ז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי