איזה ספורטאי מסתתר מאחורי המסכה?

הזמר במסכה | מסך מתוך קשת 12

המדור סבור כי מאחורי הפלאפל מסתתר לא אחר מאשר המדליסט האולימפי מריו, אורי ששון. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהתכנית ששוברת שיאי רייטינג

(גודל טקסט)

"הזמר במסכה", תכנית הריאליטי החדשה של קשת, שוברת את כל שיאי הרייטינג, משאירה אבק ל"מירוץ למיליון" ולכל תכנית אחרת שניצבת מולה כשהיא הגיעה אתמול (ראשון) ל-28 אחוזי רייטינג. נתון מטורף. היכן זה פוגש אותנו, חובבי הספורט? המדור, שעוקב באדיקות אחר תחרות התחפושות הכי צבעונית בטלוויזיה, סבור כי מאחורי אחת המסיכות מסתתר ספורטאי על, אותו כולכם מכירים היטב. "ילד טוב ירושלים, שעבר לת"א", היה אחד הרמזים הראשונים ביחד עם מבנה גופו החסון של הפלאפל שגרמו לנו יחד לחשוד מיידית כי מדובר במדליסט האולימפי מריו, הג'ודוקא אורי ששון.

מאז, פורסמו מספר רמזים נוספים שגורמים לנו בהחלט לחשוב כי הספורטאי בן ה-30 מסתתר מאחורי המסכה הכי ישראלית שיש. בזמן שששון מתאמן במרץ לקראת גראנד סלאם בודפשט, התחרות הבינלאומית הראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה, שתתקיים בסוף החודש, פורסם כי גילם הכולל של כל הזמרים בתוכנית הוא 713, וכי יש לכולם יחד 48 פרסים בהם זכו לאורך הקריירה. מי שחשב איך לפתור את החידה ביחד עם ההשערות לגבי יתר הזמרים הוא לא אחר מידידנו היקר, הבלוג האינסטגרמי "בטטת כורסה", שחילק את הפרסים כך שבסופו של דבר נשארו 27 שהולכים לזמר אחד בלבד. להזכירכם, ואחרי ההשערות המדויקות שלה לגבי זהות המודחים של הישרדות, הבטטה יודעת היטב על מה היא מדברת. קבלו את הנתון הבא.

27 זה בדיוק המספר מסרטון הרמזים השני של הפלאפל שם מופיעים 27 קלפים: 9 קינגים (זהב), 7 מלכות (כסף) ו-11 נסיכים (ארד): מה שמסתדר בדיוק עם חלוקת סך המדליות הבינלאומיות של המדליסט האולימפי שלנו, ולא רק זה מוביל אותנו להיות בטוחים שהוא אכן מסתתר מאחורי המסכה. מי שנמנה בין 30 אלף העוקבים של ששון יודע היטב שהבחור כשרוני ומוזיקלי בטירוף, יודע לשיר ולנגן על גיטרה ואנחנו פשוט שמים את כל הז'יטונים שלנו עליו. ממש לפני חודשיים הוא החליף קידומת וחגג 30 – ונראה לנו שזכייה בתחרות הזאת, היא משהו אפשרי בהחלט עם הקול המפתיע והענוג של הג'ודוקא. מתאים לנו לגמרי שישחרר איזה סינגל.

אורי ששון
אורי ששון | Elsa/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי