הדוגמנית חטפה בגלל סטוץ עם עידן חביב? "היא מקנאה בירדן ג'רבי"

עידן חביב, ירדן ג'רבי | אור דנון

המעריצים של השורדים לשעבר הלכו רחוק ותקפו את רבליס בת ה-18: "לכי תלמדי חינוך מיני לפני שאת שוכבת עם גבר בן 40, שרלילה", כתבו לה והציפו את החשבון. הדוגמנית השיבה: "בואו נפיץ אהבת חינם"

(גודל טקסט)

זוג השורדים ובני הברית עידן חביב וירדן ג'רבי לא זכה במיליון בהישרדות VIP, אך הם ללא ספק זכו באהבת הקהל ובמאות אלפי מעריצים חדשים. על פי פרסום של העיתונאי ערן סוויסה, חלק מהמעריצים של המדליסטית האולימפית והזמר, לקח את ההערצה אל השניים רחוק מידי וחצה את הגבול. סוויסה פרסם בחשבון האינסטגרם שלו כי הדוגמנית הצעירה בת ה-18, דורית רבליס, נמצאת תחת מתקפה. "הישרדות ויאייפי הסתיימה מזמן, אבל יש מי שעדיין חי את העונה. חודש בדיוק מאז שודר גמר "הישרדות" והמעריצות של ג'רבי וחביב עדיין מקוות שהשניים יהפכו את הקשר לזוגי, מה שככל הנראה כבר לא יקרה.

"בשבועות האחרונים נמצאת רבליס תחת מתקפה של הודעות מאיימות. עד כה נשלחו מאות הודעות בין היתר כתבו לה: 'לכי תלמדי חינוך מיני לפני שאת שוכבת עם גבר בן 40', 'שרלילה שמקנאה בג'רבי', 'נערת ליווי', 'שרמוטה' ועוד. נציין כי מדובר בקומץ מעריצים ולא בכולם. עד עכשיו העדיפה הדוגמנית להתעלם, אבל כעת, משעושה רושם שהן לא מתכוונות להרפות, היא החליטה להגיב ואף לחשוף כמה מהן", כך כתב היס מן בחשבון האינסטגרם שלו.

דורית רבליס | מתן צור

רבליס עצמה סיפרה: "הופתעתי לקום בבוקר לטירוף באינסטגרם של תגובות מעליבות על סמך שום דבר. אני מעריכה את עידן וירדן, אבל נראה שהפעם המעריצים קצת הגזימו".

מה את מקווה שייצא מהסיפור הלא נעים הזה?

"חשוב לי להעביר את המסר שיש מספיק רע בעולם, בואו נפיץ אהבת חינם ולא שנאה".

ג'רבי וחביב טרם הביעו את דעתם בנוגע למקרה, אך התגובות לאירוע הזה היו רבות, ביניהם שלל מעריצים שלהם שכתבו כי "עצוב שבגלל קומץ קטן של בנות צעירות יחסית, יוצא שם רע למעריצי עידן וירדן ועוד יותר עצוב שעידן וירדן צריכים להרגיש רע לגבי זה".

ואנחנו אומרים, חברים, עם כמה שרצינו, לא הבנתם שעידן וירדן הם רק חברים טובים? תרגיעו.

ירדן ג'רבי , עידן חביב | אור דנון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי