אייל גולן לכוכבי גולסטאר אולסטאר: "לא מסתכל עליכם כהומואים"

דניאל גרינברג, אייל גולן
דניאל גרינברג, אייל גולן | אור גפן

ב-HOT שיתפו סרטון מתוך התוכנית המצליחה ובו מלך הזמר הים תיכוני משוחח עם לאון שניידרובסקי ודודו מעפולה על נטייתם המינית. התגובות המרגשות לא איחרו לבוא

(גודל טקסט)

לא בכל יום אנחנו זוכים לראות את מלך הזמר הים התיכוני ונשיא הכבוד של הפועל מרמורק, אייל גולן מדבר בפתיחות לב על נושאים רגישים כפי שנזכה לראות הערב (רביעי) במסגרת עוד פרק מבית היוצר של "גולסטאר אולסטאר".

גולן, שמשמש כעוזר המאמן של שייע פייגנבוים, הצליח להתחבר לכל חברי הנבחרת ובמיוחד לשני השחקנים הכי צבעוניים, בוגרי האח הגדול דודו כהן מעפולה ולאון שניידרובסקי. בחשבון האינסטגרם של הריאליטי המצליח פרסמו טעימה מהשיחה המרגשת של גולן, שישב מחובק בין שני השחקנים ודיבר איתם בנוגע לנטייתם המינית.

"אם היית אומר לי שאני אשב בסיטואציה כזאת לפני כמה זמן, הייתי אומר לך שזה הזוי מבחינתי. אבל אני לא מסתכל עלייך ועל לאון כהומואים. אני מסתכל עליכם כבני אדם. המיניות שלכם לא משנה בעיניי. אתה שלם עם עצמך, אבל דודו פחות. כשאתה שלם עם עצמך ואתה יודע איפה אתה ואיפה המקום שלך, אתה יכול להיות רגוע ולהמשיך בחיים שלך", אמר גולן והותיר את דודו ולאון המומים לטובה.

גם שניידרובסקי החליט לשתף את הקטע אצלו באינסטגרם, כשהבין את החשיבות של אדם בעל השפעה חזקה כמו אייל גולן המדבר על נטייה מינית בפתיחות ובחופשיות: "בגולסטאר יש המון דברים וגם שיחות כאלו חשובות ומרגשות. בגולסטאר צופים המון בנים צעירים. עבור רבים, זאת הפעם הראשונה שבה הם יחשפו לדמות גאה, יחשפו לעובדה שגבר יכול להתאהב ולאהוב גבר ולהרגיש שלם עם עצמו! כמה שזה חשוב", כתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי