ירדן שועה יודע? החברה והאקסית משתפות פעולה

רומי יוסיפוף, מאיה קיי | אינסטגרם

בזמן שחלוץ מכבי חיפה מקווה להשלים את מעברו לבית"ר ירושלים, רומי יוסיפוף ומאיה קיי מפרסמות את אותו מותג. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בזמן שמכבי חיפה נמצאת במחנה אימונים בסרביה, ירדן שועה נותר בישראל וזאת על מנת להמשיך במשא ומתן עם בית"ר ירושלים, שם סיכם עקרונית. עדיין קיימים פערים בין הצדדים והחלוץ נמצא על סטטוס "ממתין" עד שהעניינים יתבהרו. בינתיים, עד שהכדורגלן יעשה את המעבר מהמדים הירוקים של סמי עופר לצהוב-שחור של אצטדיון טדי, המדור גילה על קשר מאד מעניין בין שתי נשים שקשורות לחייו. מעניין אם הוא יודע על כך.

כידוע, שועה מטפח בימים אלו זוגיות עם רומי יוסיפוף, תלמידת תיכון יפייפיה בת 16 מראשון לציון. ממש לא מזמן, בחודש אוגוסט האחרון, בערב יום האהבה, חשף שועה קבל עם ואינסטוש את האהבה החדשה בחייו שנראית פורחת בשלושת החודשים האחרונים. בזמן שהוא מחכה לחתום על חוזה חדש, החברה החדשה של שועה מבדרת את 30 אלף העוקבים שלה בסרטוני טיק טוק ובשיתופי פעולה אותם היא מפרסמת בסטורי שלה, דוגמאת Kuperfly, מותג בגדי הספורט המתאים בדיוק לחופי ישראל.

ומי מפרסמת את אותו המותג בדיוק? זוכרים את האקסית הפצצה של שועה, הדוגמנית ההורסת מאיה קיי? כן, היא ולא אחרת מפרסמת בעצמה את אותו המותג ומככבת בחשבון האינסטגרם הרשמי של קופרפליי. הבלונדינית בת ה-18, כוכבת הרשת העולה, לבושה קומפלט בבגדי המותג השתתפה בטורניר פוצ'יוולי פוטוגני במיוחד בחופי תל אביב. גם מאיה וגם רומי נראות נהדר כשהן חבושות בכובע של הברנד הישראלי. ומי יודע, אם הימים לא היו ימי קורונה, אולי גם היו נפגשות באיזו השקה.

View this post on Instagram

🟣🟡 @maya.keyy 🟡🟣

A post shared by Kuperfly™ (@kuperfly_) on

רומי יוסיפוף | מסך, אינסטגרם
View this post on Instagram

🧸❤️

A post shared by ROMI (@romi_yosifof) on

View this post on Instagram

🟢🟡🔵

A post shared by Kuperfly™ (@kuperfly_) on

ירדן שועה, מאיה קיי
ירדן שועה, מאיה קיי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי