בלי חזייה: הסטורי של מיה קאליפה שבר את הרשת‎

מיה קאליפה | אינסטגרם

כוכבת הפורנו לשעבר וחובבת הספורט המושבעת העלתה וידאו שלא הותיר הרבה מקום לדמיון

(גודל טקסט)

עם 22 מיליון איש שעוקבים אחריה באדיקות, כוכבת הפורנו לשעבר ואוהדת הספורט המושבעת מיה קאליפה, ממשיכה לשגעת את הרשת – והפעם בתפריט: סטורי ללא חזייה. לפני כחצי שנה זו הייתה הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על כוכבת הרשת הלבנונית/אמריקאית, אז היא הציגה מהפך מטורף בגזרה והשילה ממשקלה כ-12 קילוגרמים בעיקר בזכות שגרת אימונים אינטנסיבית שגרמה לגופה להתחטב פלאים.

צפו בסטורי של קאליפה


אתמול (רביעי) היא שיתפה את המיליונים שעוקבים אחריה בסטורי ששבר את הרשת בו היא לובשת גופיה לבנה ללא חזייה בזמן שהיא נמצאת בחופשה ואומרת: "רק רציתי לספר לכם שאני לא אחראית יותר למה שאני אגיד או אעשה בזמן הקרוב" – והצביעה על מיקסר בו היא מתכוונת להכין מרגריטה עם הרבה פירות ואלכוהול. כל זה קרה בעת חופשה פוטוגנית של בת ה-27 ובן הזוג השף שלה שמתגורר איתה באל איי.

חוץ מזה, אם אתה במקרה לא עוקבים אחרי הכוכבת בעלת האישיות מלאת חוש ההומור, היא חובבת ספורט מושבעת, בעיקר הוקי ופוטבול, כיאה לאמריקאית טיפוסית. בימים יפים ושפויים יותר, קאליפה מסתובבת לה בשלל אצטדיונים סביב העולם, ובשנה שעברה בעת ביקור בהייבורי באחד המשחקים של ארסנל, היא גם הדגימה איך היא לוגמת ומסיימת תוך שניות כוס של חצי ליטר בירה. ולחשוב שעד 2015 היא הייתה הדוגמנית הכי נצפית באתר המפורסם "Pornhub". הרבה קרה בחייה של ילידת לבנון מאז עברה הסוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי