נדיר: מסי התחדש בכלב, לא תאמינו איזה שם הוא בחר לו

ליאו מסי, אנטונלה רוקוזו
ליאו מסי, אנטונלה רוקוזו | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

את הכלב הענק של "הפרעוש" קשה להאמין שאתם לא מכירים, אבל בזמן שהוא כיכב במדי נבחרת ארגנטינה במוקדמות המונדיאל, אנטונלה והילדים הציגו רכש חדש בבית עם שם מיוחד מאוד

(גודל טקסט)

הכוכב הכי נוצץ בברצלונה, ליאו מסי, קיבל חבר נוסף בברכה למשפחתו – זן נדיר של כלב מסוג "טוי", פודל מתוק וקטנטנן, ההיפך הגמור מהכלב שכבר יש למשפחה המפורסמת מזה ארבע שנים.

בזמן שהפרעוש ונבחרת ארגנטינה ניצחו את בוליביה 1:2 במסגרת מוקדמות המונדיאל, בצד השני של הגלובוס, אנטונלה רוקוזו חשפה את הרכש החדש בחשבון האינסטגרם שלה. אשתו של הפרעוש העלתה תמונות מתוקות של שלושת הבנים, טיאגו, מתאו וסירו ביחד עם הפודל המתוק שעונה לשם אבו.

אבו, למי שלא זוכר, הוא שמו של הקוף של אלאדין מהסרט הנצחי של דיסני, וזה מסגיר את העובדה שאנטונלה בחרה את השם בתור חובבת דיסני מושבעת. עוד לא ברור אם מסי פגש את הרכש החדש עוד לפני חזרתו מדרום אמריקה לברצלונה, אך מה שבטוח זה שהוא לעולם לא יגיע לגודל של הכלב האחר של המשפחה.

למי שלא יודע, למשפחת מסי גם יש כלב ענק מסוג "דוג דה בורדו" שעונה לשם "האלק", בתרגום חופשי "הענק". את "האלק" רכשה אנטולנה עבור הפנומן שלה כמתנה בשנת 2016, עוד כשהיה גור קטנטנן ומתוק. כיום מסי נוהג לעשות איתו לא מעט סרטונים ויראלים, בהם הוא בעיקר מדגים איך הוא משגע אותו עם כישורי הדריבל שלו בחצר ביתם.

"תכירו את אבו. החבר החדש במשפחה שלנו" כתבה גברת רוקוזו-מסי ל-13 מיליון העוקבים שלה. ב"סאן" הבריטי מדווחים כי אבו עלה לזוג מסי באזור ה-800 יורו ואנחנו רק נזכיר מי עשו את זה עוד הרבה קודם – אתם בטוח זוכרים את באלו, הכלב של קורל וסרג'י רוברטו, נכון? גם הוא פודל מסוג "טוי", ככה שמסי יוכל לקבל טיפים מחברו לקבוצה אם רק ירצה.

View this post on Instagram

#nosquedamosencasa 🙋🏽‍♀️

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי