הכירו את המלאכית של איציק זוהר

גבריאל זוהר | מסך, אינסטגרם

בתו בת ה-20 של כדורגלן העבר היא לא פחות מאשר כוכבת עולה. לירון שרון עם הפרטים על החיילת שעשויה לפתוח בקריירת דוגמנות

(גודל טקסט)

איציק זוהר הוא אחד מכדורגלני העבר שלא לא יורדים מהכותרות, בטח בעיצומה של "גולסטאר אולסטאר" המשודרת בימים אלו ב-HOT. אבל עם כל הכבוד לקשר ההתקפי לשעבר, ויש כבוד, המדור לא יכול היה להתעלם מהיהלום שבכתר שלו, בתו בת ה-20, גבריאל זוהר. עד שנדע אם יחזור לשמש כקפטן של נבחרת הגולסטארים, נספר לכם שאבא איציק מאד מתגאה בילדיו, ומעת לעת משתף סטוריז בדיוק כמו שעשה אתמול כאשר העלה תמונה של גבריאל תחת הכיתוב: "חיים שלי, אהבתי שלי, גבריאל שלי".

גבריאל היא הבכורה מבין שלושת ילדי. היא ואחיה בן ה-16, מיכאל, נולדו מנישואיו של זוהר לאילנה, ולהם נוספה לפני שש שנים אחות קטנה בשם אליה אנדריאה, מבת זוגו דאז, לי טל. למי מכם שנמנה בין העוקבים של בתו של זוהר, אפשר בקלילות להבין כי מדובר בכוכבת עולה. כבר שנים שהיא מדגמנת עבור מותג האופנה של אמה, "נוני" בכיכר המדינה, כך שנראה כי אולי מדובר רק בעניין של זמן עד שתשתחרר מצה"ל ותחליט לפתוח בקריירת דוגמנות.

חוץ מזה, גבריאל החליפה קידומת וחגגה 20 קיצים בחודש יולי האחרון בעת ששהתה בבידוד בביתה, ועל פי הרשתות החברתיות לפחות, יש לה שתי אהבות גדולות בחיים: לכלבים ולספרים. חוץ מזה, לאלו שממש מתים לדעת על חיי האהבה של בתו של איציק זוהר, אז היא נמצאת בסטטוס תפוסה חזק כבר מספר שנים. בן הזוג המאושר הוא ליאור רודניצקי, אחיה של לא אחרת ממלכת היופי לשנת 2009, עדי רודניצקי.

גבריאל זוהר | מסך, אינסטגרם
גבריאל זוהר | מסך, אינסטגרם
View this post on Instagram

Gavriel my love 😍 ❤️🙏😘

A post shared by איציק זוהר (@itzik_zohar_) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי