הזוי: בת הזוג של רונאלדו חשפה את החזה מול כולם

ג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

בזמן ש-CR7 מתאושש מקורונה, ג'ורג'ינה רודריגס שברה את הרשת עם סרטון פרובוקטיבי. לירון שרון עם הפרטים מטורינו

(גודל טקסט)

בזמן שכריסטיאנו רונאלדו נמצא חיובי לנגיף הקורונה בבדיקה שנערכה לו בנבחרת פורטוגל ומנסה להחלים בביתו שבטורינו, בת הזוג שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, דואגת היטב להישאר גם היא חזק בכותרות. הדוגמנית הספרדייה וארבעתם הילדים של CR7 מבודדים ממנו, כאשר הוא שוהה בחלק אחד של הבית והם בחציו השני ומחכים שאבא יחלים במהרה לאחר שסיפר בסוף השבוע האחרון כי הוא "מרגיש חזק, ללא סימפטומים".

מרוב געגוע, נראה ש ג'ורג'ינה שלו קצת התבלבלה, אחרת אין לנו מושג איך אפשר להסביר את הווידאו שהעלתה אתמול (שבת) לחשבון האינסטגרם שלה. אשת הכדורגלן שיתפה וידאו בו החתול שבן הזוג שלה קנה לה ליום ההולדת האחרון שלה, אז חגגה 26, מסתתר לו בחזה שלה. ג'ורג'ינה פשוט דחפה את המצלמה לתוך החולצה במטרה להראות מה מתרחש מתחתיה. אלפי התגובות לא איחרו להגיע.

כל זה קרה רגע אחרי שרונאלדו החליט להעלות לייב בחשבון האינסטגרם שלו בשישי האחרון, בו הגיב על כל הטענות נגדו. רבים טענו כי היא עשתה זאת על מנת (שוב) להסית את האש ממנו. הסופרסטאר ודאי מתגעגע לחצי השני שלו, אז בינתיים פפה, החתלתול, נהנה "לתפוס את מקומו" עד שהוא ייצא שלילי בתקווה שכמה שיותר מהר. איזה מזל שהספרדיה משתפת את כולנו מה היא עושה בזמן שהוא בבידוד, לחשוף את החזה זה כנראה לא ביג דיל עבורה.

צפו בסרטון

View this post on Instagram

☮️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

View this post on Instagram

Que afortunada me siento ❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי