שבע ברות מזל: הישראליות שניימאר עוקב אחריהן באינסטגרם

ניימאר, קיליאן אמבפה | Victor Boyko / Stringer

הברזילאי מחפש כלה תוצרת כחול לבן? לרשימה הנוצצת הצטרפה מישל גרציג ההורסת בת ה-23. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

רגע לפני שפריז סן ז'רמן וניימאר יתמודדו מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, המדור שם לב לישראלית נוספת שנכנסה לרשימת הדוגמניות אחריהן הכוכב הברזילאי עוקב באיסנטגרם. אחרי השלושער הגדול במדי הנבחרת, לא נותר לנו אלא לחשוב שניימאר משתוקק למצוא לעצמו בת זוג תוצרת כחול לבן.

בסוף השבוע האחרון הוא החל לעקוב אחרי עוד פנים יפים מישראל: הדוגמנית מישל גרציג בת ה-23, שכמו רבות וטובות חתמות בסוכנות 'itm', שאחראית לשמות של לא מעט דוגמניות מצליחות. היפיפייה הבלונדינית, בדומה למישהי שאנחנו מכירים היטב, היא בעלת מותג בגדי הים הנקרא 'Praia' ומשמשת כפרזנטורית מושלמת, בדיוק כמו נטע אלחמיסטר. כצפוי, מישל החזירה לניימאר עוקב, אך נראה לנו שהוא היה צריך לבדוק טוב יותר, כי בדיוק לפני שנה היא קיבלה הצעת נישואין והפכה ללא רלוונטית עבור הברזילאי המפורסם.

כאמור, מישל הצטרפה לרשימה הישראליות הכי יפות ומוצלחות, לפחות על פי ניימאר. ברשימה של הברזילאי נמצאות: נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר, עדן פינס, יעל שלביה ולאחרונה סיפרנו לכם גם על טיילור מלכוב, אחרי הוא כבר החל לעקוב. חוץ מהועבדה שכולן דוגמניות מצליחות בעלפות אלפי עוקבים, יש עוד דבר אשר משותף להן: כולם תפוסות. ניימאר, אם אתה מחפש שידוך, אולי עדיף שתפנה למדור ונסדר לך ישראלית שהיא גם רווקה!

View this post on Instagram

New week & NEW COLLECTION is coming soon.

A post shared by P R Á I A (@praia_swimwear) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי