לפני הדראפט: בת הזוג של דני אבדיה שינתה סטטוס

דני אבדיה, נעמה כרמל |

בזמן שאקס מכבי תל אביב ממתין להפוך לשחקן NBA באופן רשמי, נעמה כרמל גזרה את החוגר וכתבה לצה"ל מכתב פרידה. בדרך לארה"ב? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בעוד חודש, ב-18 בנובמבר, ייערך הדראפט אשר במהלכו הגאווה הישראלית שלנו, דני אבדיה, צפוי להיבחר בטופ 10 ובסיומו הוא ככל הנראה יהפוך רשמית לשחקן NBA. בינתיים, בארצות הברית מנבאים שהסווינגמן בן ה-19 ייבחר במקום הרביעי על ידי שיקגו בולס. עד שנדע מה יעלה בגורלו המקצועי, החצי השני שלו, נעמה כרמל, משנה סטטוס כאן בארץ הקודש.

בזמן שהוא נותן בראש באימונים באטלנטה, נעמה בת ה-20 השתחררה בסוף השבוע האחרון מצה"ל לאחר ששירתה שנתיים בתור סמבצ"ית בחטמ"ר שומרון שבאיו"ש ותרמה את חלקה למדינה בשירות מבצעי ומשמעותי. המפקדת היפה שיתפה פוסט בו היא הקדישה "מכתב פרידה" מצבא ההגנה לישראל ולא שכחה לתת קרדיט לחבר שלה בשנתיים האחרונות. "הערכה ענקית לאנשים בבית ששמרת רחוק ממני", כתבה נעמה לצה"ל ותייגה את בן הזוג שלה.

"הם אלה שהחזיקו אותי ולפעמים גם עשו לי קשה, אבל שרדנו גם את זה, אה?". אבדיה התרגש מהפוסט של זוגתו והגיב: "יפה שלי כמה גאווה ורוח את נותנת לי. שנתיים של עליות ומורדות והייתה לי הזכות לעבור את זה איתך. גאה בך ואוהב אותך עד הירח ובחזרה". אז נעמה גזרה את החוגר ואנחנו רק מחכים לאיחוד בין השניים האלו ומי יודע, אולי עד לדראפט החיילת המשוחררת כבר תגיע לביקור בארה"ב אצל הכדורסלן שלה.

נעמה כרמל | מסך, אינסטגרם
דני אבדיה, נעמה כרמל | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי