בום: כדורגלן עבר מוכר בדרך להישרדות VIP

הישרדות VIP
הישרדות VIP | אור דנון

אחרי זכייתו של אסי בוזגלו בעונה האחרונה והייצוג הספורטיבי יחד עם ג'רבי וקוזי'קרו, שם חדש מעולם הכדורגל בדרך לריאליטי הכי קשוח בטלוויזיה המסחרית: פיני בלילי שזכה עם הפועל ת"א בדאבל וכיכב בטורקיה

(גודל טקסט)

תחזיקו חזק- כי אחרי שסיפרנו לכם על הליהוק הלוהט של הגרושים אוהד ופאני בוזגלו לעונה הקרובה של "הישרדות VIP", ליהוק שמגיע מיד לאחר הניצחון הענק של האח אסי בוזגלו, כעת שם חדש מעולם הכדורגל נקשר למשחק הכי קשוח בטלוויזיה המסחרית. שחקן העבר ואחד מסמליה של הפועל תל אביב, פיני בלילי, נמצא במשא ומתן מתקדם עם הפקת הישרדות בנוגע לעונה החדשה שעתידה להצטלם בחודש מרץ הקרוב, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון.

המדור פנה לבלילי לקבל את תגובתו בנושא: "אני בוחן את הנושא, עוד לא החלטתי", סיפר. החלוץ הוא אחד החלוצים שיותר זכורים לטובה מהעשור הראשון של שנת 2000, כאשר זכה עם דרור קשטן בדאבל (נחשב לאחד מ"תינוקות קשטן") ושיחק שנים רבות בטורקיה, ולראות אותו כמתמודד בריאליטי של רשת יהיה אדיר מאחר ונראה לנו שיש לו את הכישורים להגיע מאד רחוק במשחק הזה.

אחרי העונה האחרונה בה ניצח כדורגלן עבר, כאמור השייח' בוזגלו, והיה לנו ייצוג נאה מאד מעולם הספורט עם המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי וכדורסלן העבר עידו קוז'יקרו, כעת חלום שלנו לראות את החלוץ בן ה-41 מככב על האי ומתמודד עם התנאים הקשים, האסטרטגיות והמשימות המאתגרות.

לסיום, מילה למלהקים: אם סגרתם את אוהד ופאני וכעת בלילי על הכוונת, נסו גם לעניין את חברו הקרוב וכוכב הכדוריד לשעבר עידן מימון – כי נראה לנו שיחד השניים האלו יביאו המון עניין ושפע של רייטינג. אז מי מחכה לעונה הבאה יותר מאיתנו?

View this post on Instagram

שבת שלום⚽️

A post shared by Pini Balili (@pini_balili) on

View this post on Instagram

נהנים מקסימום בתאילנד @hilabalili

A post shared by Pini Balili (@pini_balili) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי