טירוף בדובאי: לא תאמינו כמה עולה הלמבורגיני של דיא סבע

דיא סבע | אינסטגרם

החלוץ שכבר עשה בסוף השבוע היסטוריה באיחוד האמירויות, התחדש ברכב יוקרתי ונוצץ כמו שלא רואים כל יום והוכיח עד כמה טובים החיים במפרץ. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

דיא סבע, חלוץ נבחרת ישראל, עשה היסטוריה ביום שבת האחרון כאשר רשם בכורה במדי קבוצתו החדשה מאיחוד האמירויות, אל נאסר שסיימה ב-1:1 עם אל ג'זירה במסגרת המחזור הראשון של העונה.

הקשר ההתקפי שב לדובאי אחרי שהיה בסגל נבחרת ישראל, שם שהה לצידו של ערן זהבי, חברו הטוב ושותפו לגוואנגז'ו ר.פ הסינית אותה השניים עזבו לאחרונה, ועלה בקבוצתו החדשה כמחליף בדקה ה-73. סבע חתם על חוזה לשנתיים, במהלכו ירוויח שלושה מיליון דולר לעונה, ואם לרגע תהיתם לעצמכם, אז החיים באמירויות ללא ספק משתלמים!

הכדורגלן, ביחד עם אשתו נרמין ושני בניהם המתוקים, זן וליאו, הגיעו לדובאי לפני ארבעה ימים במטוס פרטי, ומה שחיכה להם בשדה הוא ללא ספק חלומו הרטוב של כל אחד ואחת מאיתנו. למבורגיני אוונטדור מטורפת, שנת 2020 עם 770 כוח סוס, שמגיעה מ-0 ל-200 קמ"ש תוך 8.9 שניות ועולה באזור השני מיליון שקלים. הרכב הצהוב החלומי כרגע בהשכרה, אבל משפחת סבע מתכננת לקנות אותו בחודש הבא! אז מי רוצה כמונו לנסוע לדובאי?

צפו בסרטון: דיא סבע מציג את הלמבורגיני

בנו של דיא סבע בפרארי
החיים הטובים בדובאי! הלמבורגיני של סבע ומשפחתו (אינסטגרם) | אינסטגרם
נרמין ודיא סבע (אינסטגרם)  | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי