רגע לפני הגמר: אייל גולן הטיל פצצה

אייל גולן
אייל גולן | אור גפן

הזמר הלאומי הודיע כי גמר "גולסטאר אולסטר" יתקיים בין הקבוצה שלו לבין הקבוצה של שייע פייגנבוים והדהים כשהכריז על החתמת שחקני חיזוק

(גודל טקסט)

אחרי עונה של רגעים דרמטיים, ריבים והרבה צחוק, גמר "גולסטאר אולסטאר" ישודר הערב (שלישי) ב- HOT ולא תאמינו מה הודיע אחד ממאמני נבחרת הכוכבים, אייל גולן, רגע לפני. "הגעתי למסקנה שגמר גולסטאר אולסטאר בברזיל יהיה גמר גדול, אם הוא יהיה ביני לבינך. גמר בין הקבוצה שלי לבין הקבוצה של שייע", הימם אייל את כל הנוכחים בחדר כולל את פייגנבוים שישב לצידו.

"מלחמת אחים. לא היה דבר כזה בתולדות גולסטאר, אנחנו בתדהמה מוחלטת", אמר רז זהבי שהיה כמו יתר חבריו בשוק מהבשורה של גולן. הזמר הלאומי המשיך וסיפר כי הוא החליט לחזק את שתי הקבוצות: "החלטתי לצרף לנו שחקני חיזוק. שייע, לך שוער ושחקן. לקבוצה שלי, שחקן. אז בואו נקבל אותם".

השחקנים עוד לא הספיקו לעכל את העובדה שהם הולכים לשחק אחד נגד השני וכבר התמלאו בסקרנות באשר לזהותם של שחקני החיזוק שגולן הביא עבור הגמר החגיגי. את הרגע הזה כמובן לא חשפו בהוט, אך הערב (19:00) תוכלו לצפות בו עצמכם.

אז מי הם שחקני החיזוק שיגיעו לתת פייט? ומי ינצח הערב בגמר של העונה הכי משוגעת של גולסטאר? הקבוצה של אייל גולן או זו של שייע פייגנבוים? כל התשובות מחכות לכם בפרק הסיום החגיגי של העונה.

הפצצה שהטיל גולן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי