ניימאר כבר עוקב: שחקנית הכדורעף הסקסית בעולם

ג'קלין קרבלהו | מסך, אינסטגרם

הכירו את ג'קלין קרבלהו הברזילאית, שהובילה את הסלסאו לזכייה במדליות זהב ובמקביל מדגמנת בגדי ים בגאווה גדולה

(גודל טקסט)

כבר התרגלנו לכוח נשי בעולם הספורט בין אם הוא מגיע אלינו תוצרת כחול לבן דוגמאת ירדן ג'רבי, שחר פאר, לי קורזיץ, סילבי ז'אן ויעל ארד האגדיות, אך בשנים האחרונות אנחנו נחשפים ליותר ויותר ספורטאיות שמבינות ש"לעשות כסף" מהצד בזכות המראה שלהן, זה ממש לא דבר רע. בארץ סיפרנו לכם לא מזמן על הטניסאית הצעירה טלי קרסנופולסקי, שהשתתפה בטקס מלכות היופי, מדגמנת מאז ואפילו זכתה לחיזורים מצידו של חאמס רודריגס. בעולם, יש לא מעט כאלו, ואם מתמקדים בברזיל – שם הטמפרטורות מתפוצצות.

הכירו את ג'קלין קרבלהו, שחקנית כדורעף מקצוענית, שייצגה את ברזיל באולימפיאדת בייג'ין ב-2008 וגם בלונדון ב-2012. אם תהיתם לעצמכם, בשתי האולימפיאדות הכוכבת של נבחרת הכדורעף של ארץ הסמבה, הובילה אותה לזכייה במדליות זהב. הפצצה הברזילאית מתנשאת לגובה של 1.86 סנטימטרים (!) בשילוב הגנים הטובים שקיבלה מהוריה ומיליון העוקבים שלה, היא מדגמנת בגדי ים כבר שנים.

כמובן שהכדורגלן הראשון ששמנו לב שעוקב אחריה הוא ניימאר, שגם נותן לה בלייקים ואפילו מפרגן פה ושם בתגובות. בגיל 36, ג'קי, כפי שקוראים לה כולם, נראית מיליון דולר ומשמשת כפרזנטורית לשלל מותגים תוך כדי שהיא עדיין שורפת את הפרקט עם חברותיה לקבוצה.

View this post on Instagram

Renovando….. ☀️ . #sol #calor #vitamina

A post shared by Jaque (@jaqueline) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי