אחרי התקפה הקשה: דור מיכה בפוסט מרגש

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

הכדורגלן בירך את אמו רווית לרגל יום הולדתה: "כל החיים ידעתי איזו מלכה את, אבל בחודשים האחרונים זה התעצם פי כמה", כתב הקשר שלא שכח מי עמדה לצידו בעיצומה של פרשת הכדורגלנים והקטינות

(גודל טקסט)

התקופה הקשה שעברה על דור מיכה ב-2020, תיזכר לנצח כשנת הקורונה, אך גם כשנה בה נחשפה פרשת "הכדורגלנים והקטינות". הקשר ההתקפי שם מאחוריו את הימים הקשים שעברו עליו בקיץ ובזמן שהוא פורח במדי אנורתוזיס פמגוסטה, מי שנמצאת שם לצידו היא המשפחה שלו בהרכב מלא. אבא קובי מיכה, אמא רווית מיכה והאחיות בר ורום שניצלו את ימי הסגר להיות לצד הכדורגלן שלהם וליהנות מהחיים באי השכן, קפריסין.

היום (שלישי) ריגש מיכה את 54 אלף העוקבים שלו, כששיתף פוסט יום הולדת לאמו באינסטגרם: "מזל טוב אמא יקרה שלי. כל החיים ידעתי איזו מלכה את, אבל בחודשים האחרונים זה התעצם פי כמה", כתב מיכה וגרם למדור לצמרמורת אמיתית. "גיליתי איזה עוצמות קיימות בך, כמה את חזקה ולוחמת. שמרת על המשפחה שלנו חזקה ומאוחדת מתמיד בתקופה לא פשוטה בכלל. אין לי מספיק מילים להודות לך על מה שאת ומי שאת בשבילי", הוסיף וחתם ב"אוהב אותך".

אז מעז יצא מתוק. משפחת מיכה רק התחזקה מהשנה האחרונה ואחרי הפוסט הזה שכתב הבועט, המדור שוקל לאמץ את מיכה שיכתוב לנו גם פוסטים שיעשו לנו חם בלב. החברים הכדורגלנים דוגמאת אלירן עטר, טל בן חיים, עידן ורד, אלון תורג'מן ואפילו אסי בוזגלו, מיהרו להגיב ולברך וגם אנחנו במדור שולחים ברכת יום הולדת חמה למאמא מיכה, עם מזל טוב לכל החיים.

View this post on Instagram

🤍

A post shared by Bar Micha 🍍🌴🍹 (@barmicha) on

View this post on Instagram

🏝☀️🏄🏻

A post shared by Dor Micha (@dormicha) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי