הנעקבת החדשה של ניימאר? האקסית של לירן דנינו טופלס!

עומר נודלמן | יח"צ

לא לבעלי לב חלש: הדוגמנית עומר נודלמן נופשת באיים המלדיביים כאילו אין קורונה וחוגגת בסטייל את יום הולדתה ה-23. הזמר, בינתיים, צמוד לטיילור מלכוב, אחריה עוקב הברזילאי באינסטגרם. בקרוב אצלה?

(גודל טקסט)

האייטם הבא אינו לבעלי לב חלש: הדוגמנית עומר נודלמן, הלא היא האקסית של לירן דנינו, (האקס המיתולוגי של נטע אלחמיסטר שלנו) נופשת באיים המלדיביים ממש ברגעים אלו כאילו אין קורונה וכאוס עולמי. היפהפיה הבלונדינית תחגוג מחר (חמישי) 23 סתווים, והיא מציינת את היום המיוחד שלה בשנה בצורה הכי פרובוקטיבית שיכולה להיות: נודלמן שיתפה וידאו שלה מתגלשת טופלס ממרפסת חדר המלון שלה שנמצא ממש על המים, כשהיא לובשת חוטיני קטנטן בלבד.

את כל הכיף הזה היא חולקת עם בן הזוג החדש שלה, איש העסקים עידו ברניקר שבוודאי אחראי על הדרך המושלמת בה זוגתו חוגגת יום הולדת. כזכור, עומר ולירן דנינו היו צמודים חזק ואפילו כבר תכננו לעבור לגור יחד. באחד הראיונות עימה סיפרה: "הייתה אהבה וכמו שקורה בהרבה מקרים, זה נגמר. הוא בן אדם ממש. אנחנו שומרים לעיתים על קשר ומתעדכנים". כיום, מי שחשף לעולם לפני יותר משבע שנים לראשונה את אלחמיסטר, צמוד חזק לפרזנטורית של מכבי תל אביב בכדורסל, הדוגמנית והזמרת טיילור מלכוב.

כפי שסיפרנו לכם, מלכוב היא אחת הנעקבות החדשות של כוכבה הברזילאי של פ.ס.ז', ניימאר, שמאז כבר הספיק גם להוסיף עוקב לדוגמנית הצעירה מישל גרציג. גם עומר כמו גרציג, יעל שלביה ועדן פינס מיוצגת אצל עומרי יערי ב- itm models ואנחנו ממש לא נתפלא אם נבחין בקרוב שהכדורגלן המפורסם, חובב הישראליות, יפרגן גם לה בעוקב. אחרי הסרטון ששיתפה היום, נראה לנו שאין בכלל שאלה.

עומר נודלמן | אינסטגרם
עומר נודלמן | רפי דלויה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי