בשלט רחוק: לפני המשחק מול ריאל, על הזוגיות של מנור סולומון

דנה וושינה ומנור סולומון. האוהבים הצעירים | אינסטגרם

בעוד חודשיים היא תשתחרר מהצבא ותמריא לאהבת חייה, ובינתיים, דנה וושינה, חיילת בת 20 והחצי השני של הקשר, תצפה במפגש נגד אלופת ספרד יחד עם משפחתו. "מתרגשת יותר ממנו". האם היא תביא את המזל? שיהיה בהצלחה!

(גודל טקסט)

איזה כבוד עושה לנו קשרה ההתקפי של נבחרת ישראל, מנור סולומון ושחטאר דונייצק שלו שינסו לעצור את ריאל מדריד הערב (רביעי) רגע לפני הקלאסיקו באצטדיון אלפרדו די סטפנו, במה שיהיה מחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות. כל חובבי הכדורגל בישראל מחכים לרגע בו הישראלי יעלה לזהור על כר הדשא, ויש מישהי אחת שסביר להניח כוססת ציפורניים ונרגשת יותר מכולנו. כמובן שהכוונה היא לחצי השני של סולומון בשנתיים האחרונות, דנה וושינה.

החיילת היפייפיה שמשרתת בכוח אדם בבסיס סגור, כבר עושה את דרכה הביתה על מנת לצפות יחד במשחק המסקרן עם משפחת סולומון הכפר סבאית "ולהביא את המזל" לבן הזוג שלה. "אני מתרגשת יותר ממנו נראה לי", סיפרה דנה לקראת המשחק הערב. בעוד חודשיים דנה צפויה להשתחרר מצה"ל ולעלות על מטוס ישירות לבן הזוג שלה, ולרגע הזה היא כבר לא יכולה לחכות. כולנו תקווה שעד אז החיסון המיוחל נגד נגיף הקורונה כבר יגיע, ואז אולי נחזור לחיים הנורמטיביים בהם קהל מגיע למגרשים. כך או כך, כשדנה תהיה לצדו של מנור, זה בוודאות יוסיף לכישרון הצעיר גם עוד קצת מזל.

אז אם אתם עדיין לא עוקבים, שווה לכם להוסיף עוקב לחיילת בת ה-20 של סולומון לקראת המשחק הערב ולהחזיק אצבעות לבועט בן ה-21 שעשוי לשחזר את ההיסטוריה, ואולי להיות הישראלי השני אחרי יוסי בניון שיכבוש שער ניצחון נגד ריאל. שיהיה בהצלחה!

View this post on Instagram

My beauty❤️ @danavoshina13

A post shared by Manor Solomon (@manorsolomon) on

View this post on Instagram

Saturday morning feels good ✌🏻

A post shared by DANA (@danavoshina13) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי