אסי בוזגלו לא ראה את זה מגיע: נדבק בקורונה ונאלץ לבטל טיסה

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

השורד האחרון וכדורגלן העבר היה על סט צילומים והתכונן להמריא ליוון, אבל נמצא חיובי לנגיף ויחד עם אשתו עדי ושלושת ידיהם נכנס לבידוד. הוא כבר השלישי במשפחת בוזגלו שנדבק

(גודל טקסט)

אחרי שערן זהבי החלים מקורונה ושב להתאמן עם פ.ס.וו, גם השורד האחרון, אסי בוזגלו, נדבק בנגיף הקורונה המתעתע. אתמול (רביעי) עוד בילה השייח' על סט הצילומים עם הפמלייה שלו והצטלם לטובת פרוייקט חדש, אך לקראת שעות הערב התברר כי הוא חיובי לנגיף לאחר שערך בדיקה לפני נסיעה מתוכננת ליוון. כל זאת קרה אחרי שבחמישי האחרון שב עם משפחתו מחופשה בת שלושה שבועות בוורנה, בולגריה.

בוזגלו נאלץ לבטל את הטיסה המתוכננת לאי השכן וכעת הוא, אשתו עדי, ושלושת ילדיהם, אייר, מילאן וליאו שוהים בבידוד בביתם שבפתח תקווה. כך גם כל הצוות ששהה עימו על סט הצילומים אתמול בבוקר.

הבשורות הטובות הן שכדורגלן העבר חש בטוב, וזה הכי חשוב! אסי הוא השלישי במשפחת בוזגלו שהתגלה כחיובי לנגיף, לאחר שאחיו הבכור אוהד בוזגלו נדבק והחלים רגע לפני צילומי הפרסומת המשפחתית לבזק, ואמא חני בוזגלו, כזכור, החמיצה את אותם הצילומים לאחר שנדבקה גם היא. אוהד וחני כבר החלימו מזמן וכעת נשלח איחולי בריאות ורפואה שלמה לאסי ולכל המשפחה.

אסי בוזגלו ומשפחתו
כל המשפחה בבידוד. משפחת בוזגלו בדרכה לחופשה בבולגריה (אינסטגרם)  | אינסטגרם
אסי בוזגלו
בילה על סט צילומים רק שעות לפני כן (אינסטגרם) | אינסטגרם
אסי בוזגלו עם אמו חני
אמא חני כבר החלימה, עכשיו תורו של אסי (אינסטגרם) | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי