התרופה של אנריק סבוריט

אנריק סבוריט | מריה צימברובסקי

גם בחודש השמיני להריונה, ג'ניר מרטוס לוהטת מתמיד. "לא הייתי יכולה לבחור אבא טוב יותר עבור הבן שלנו שתכף מגיע", כתבה למגן מכבי תל אביב לרגל שמונה שנות היכרות. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי חגיגות האליפות של מכבי תל אביב בסוף העונה שעברה, אנריק סבוריט שחרר הודעה מרגשת לקהל מעריציו. הוא ואשתו הפצצה, ג'ניר מרטוס, הודיעו כי הם נמצאים בהריון ראשון ומצפים לבן בכור. השניים יזכרו לנצח את ארץ הקודש, הרי כאן יצרו את פלא הבריאה שמתבשל בבטנה של המורה/דוגמנית שלו, שנראית לוהטת מתמיד גם בחודש השמיני להריון.

כזכור, סבוריט נדבק בנגיף הקורונה לפני המשחק הראשון של מכבי תל אביב מול רד בול זלצבורג, אך מאז כבר הספיק להחלים ונראה שהוא יהיה בסגל למשחק מול קרבאח במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי החל מ-21:50, ספורט3). אולי תופתעו לשמוע, אך אשתו ההריונית של סבוריט לא נדבקה. מזל.

נראה שעל פי טיב הקשר בין השניים, היא לגמרי "התרופה" שלו להחלמה מהנגיף העיקש. מעבר לעובדה שג'ניר נראית מדהים בהריון הנוכחי שלה, היא גם לא שוכחת להרים לכדורגלן שלה בכל הזדמנות. היום שיתפה פוסט בו השניים מציינים שמונה שנות היכרות והודתה לו על כך שלא יכלה "לבחור אבא טוב יותר עבור הבן שלנו שתכף מגיע". ג'ניר סיפרה שבעלה "מפנק, דואג ותמיד שם אותה לפניו ולפני הכל בראש סדר העדיפויות. טוב הלב שלך, ההומור והאהבה שלך, גורמים לי לאהוב אותך בטירוף. לעוד 50 שנים כאלה", הוסיפה וריגשה.

אנריק סבוריט | מריה צימברובסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי