ניימאר פתח את הלב והצהיר בפני האקסית: "אני אוהב אותך"

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הכוכב הברזילאי הקדיש פוסט לאם בנו והצליח לרגש את הרשת. לירון שרון עם הסיפור המלא על האישה שזהותה לא נחשפה במשך זמן רב

(גודל טקסט)

ברחבי העולם עוסקים לא מעט בחיי האהבה של הרווק הכי מבוקש בכדורגל, ניימאר. הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' אוהב את חיי הרווקות וידוע כחובב דוגמניות ישראליות. לכן, הפוסט האחרון שלו הפתיע אותנו. הכדורגלן בן ה-28 שיתף את 142 מיליון העוקבים בחשבון האינסטגרם שלו איך הוא מרגיש כלפי קרולינה דנטס, אם בנו היחיד, דיוויד לוקה. זו הפעם הראשונה שניימאר חשף את תחושתיו כלפי מי שהפכה אותו לאב בגיל 20. כידוע, השניים מעולם לא נישאו.

"היום הזה הוא אחד המיוחדים בחיי", כתב הברזילאי על יום הולדתה של קרולינה, אם בנו. "הסופר אמא של הבן שלי היא פרטנרית מושלמת – ואנחנו ברי מזל. כל מי שמכיר אותך – אוהב אותך יותר מידי. מגיע לך את כל הדברים היפים שיש לעולם להציע ואני מודה לך על מה שאת עושה עבור הבן שלנו ועבורי. זכיתי שאת חלק מהחיים שלי, אני אוהב אותך", ריגש ניימאר ששפך את ליבו כמו שאף פעם לא יצא לנו לראות. מסתבר שהשניים הכירו כשניימאר היה בן 19, וקרולינה ממש לא רצתה חיים לצד כדורגלן מפורסם. בכל זאת, הם נפגשו פעם אחר פעם דרך חברים משותפים עד שהחליפו מספרים ונהיו ידידים.

הידידות הפכה לרומן קצר, קרולינה נכנסה להריון ודיוויד נולד. במשך שנים הם הסתירו את זהותה של האם, כי היא פשוט לא הייתה מוכנה להיחשף, אבל התקשורת בברזיל לא הפסיקה ללחוץ לגלות מי היא אם בנו של הכוכב. כשבנם הקטן היה בן שנתיים, האמת יצאה לאור וזהותה נחשפה. כיום, היא כוכבת רשת בפני עצמה עם כמעט שלושה מיליון עוקבים. למרות שקרולינה נמצאת בזוגיות וכבר הספיקה להביא ילד נוסף לעולם, הקשר בינה לבין ניימאר, כפי שאפשר להבין מהפוסט שלו, יציב וחזק והם מאד אוהבים אחד את השנייה. לפני שנה היא סיפרה בראיון: "אני תמיד אוהב את ניי, רק לא בצורה רומנטית. אף פעם לא אשכח איך שיגעתי אותו כשהייתי בהריון להביא לי ממתקים באמצע הלילה".

View this post on Instagram

❤️❤️❤️ #Repost @ronaldo with @make_repost ・・・ Todo o meu respeito por ti @neymarjr ! Joga muito, dá assistência, toca, dribla e goleia. O céu é o limite. Voa, moleque! Que história linda você está escrevendo. Um jogador completo e cada vez mais maduro. Craque! Sei o quanto a amarelinha é pesada e lidar com a pressão fora de campo, às vezes, é mais desafiador do que a própria bola no pé. Agora me diga você: da onde viemos, onde chegamos… quem vai nos dizer o que é impossível? Siga confiando nos seus instintos porque o talento é seu e ninguém pode tirar de você. Tem muito recorde pra superar e as suas marcas pra deixar. Orgulho de ver um brasileiro no topo!

A post shared by ene10ta Érre 🇧🇷 👻 neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי