אשת הכדורגלן לשעבר לוהטת בביקיני: "שיזדי*** החליפות"

קרן גולץ | מסך, אינסטגרם

גרושתו של החלוץ רן יצחק שברה את הרשת. לירון שרון על חייה הסוערים של קרן גולץ, שחסרה מאוד בליגת העל

(גודל טקסט)

יש ימים שהאינסטגרם שלנו כמעט נמס מרוב חום. זה קרה הבוקר (חמישי), כאשר מי שעשתה זאת בגדול היא אשת הכדורגלן לשעבר, קרן גולץ, גרושתו של רן יצחק, שכיכבה בסדרה "נשות הכדורגלנים" לצידה של שיר אלמליח. גולץ שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה וידא בביקיני והציגה גזרה אלוהית, תחת הכיתוב: "שיזדי*** החליפות להיום". את הבוקר שלה היא בילתה בחוף הרצליה, תפסה שיזוף וגם על הדרך "נתנה עבודה" באימון כוח. הביקיני יושב עליה מושלם, אך היא רגילה להתלבש אחרת לגמרי ביום יום שלה – ולכך היא התכוונה בפוסט ששיתפה.

כיום, אחרי התקופה עם יצחק, גולץ נשואה, אמא לשניים ואשת עסקים ממולחת שהקימה את אפליקציית התיווך "צ'אטליסט". כזכור, גולץ הספיקה לעבור במספר תחנות בקריירה לפני שהמציאה את עצמה מחדש כיזמית נדל"ן. היא דיגמנה, שימשה כעורכת דין פלילית, מלצרית, מארחת, תסריטאית ואפילו השתתפה בשתי תוכניות ריאליטי. את שני הבנים שלה היא הביאה כאשר הייתה בזוגיות עם בעלי "רדיו לב המדינה" ואיש העסקים אבי בן בסט, איתו התגוררה בכפר שמריהו, אך כבר הספיקה שוב לשנות סטטוס.

חייה הרומנטיים של קרן ידעו תהפוכות במהלך העשור האחרון. היא הייתה נשואה ליצחק כזכור (שכיום נשוי בעצמו למור ביטון), התרגשה ממנו אחרי שנה, הכירה את בן בסט, הביאה לו שני ילדים, אך השניים נפרדו לפני כמעט שנתיים. מאז היא הספיקה להתאהב ברמי עזר, כאשר השניים נישאו בחודש ספטמבר האחרון בחתונה בהפתעה, אותה אירגן החתן שכתב לקרן שלו: "מעריץ אותך בעיקר בגלל שלא ברחת. אחת ולתמיד – שלי". חוץ מזה, היא גם יפה וגם אופה, וגם חברה הכי טובה של קסניה טרנטול, נטלי דדון ושי מיקה. האמת, שליגת העל מתגעגעת אלייך קרן.

View this post on Instagram

Fuck the suits for today

A post shared by keren Goltz (@kerengoltz) on

View this post on Instagram

@natalydadon #mypartnerincrime 🖤

A post shared by keren Goltz (@kerengoltz) on

View this post on Instagram

sail away with me…🛳

A post shared by keren Goltz (@kerengoltz) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי