השינוי בחייה מאז שהכירה את רונאלדו ומצבם הכלכלי: ג'ורג'ינה בראיון

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Andreas Rentz/Getty Images for MTV

הילדות ("הייתי ברווזון מכוער"), עושר ("כסף לא הולך איתך לקבר") והחיים באור הזרקורים ("לצערי, יש הרבה קנאה"). בת הזוג של כוכב יובנטוס נפתחת

(גודל טקסט)

למרות החיים לצד אחד הספורטאים המפורסמים ביותר בעולם, ג'ורג'ינה רודריגס מנסה לשמור עם פרופיל נמוך. בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו אמנם פעילה מאוד באינסטגרם ואינה מסתתרת מהתקשורת, אך מאז שהחלה לצאת עם הפורטוגלי, היא בוחרת בקפידה את השיחות שלה עם העיתונות ועושה מאמצים לשמור על חייה הפרטים.

השבוע החליטה רודריגס להיפתח בראיון אינטימי, בו התייחסה בין היתר גם לתפנית בחייה מאז שהכירה את כריסטיאנו. "החיים השתנו בצורה משמעותית מאז שהכרנו, אך לא המהות שלי", הבהירה. "בתור ילדה קטנה הייתי ברווזון מכוער ובשנים האחרונות הפכתי לברבור. כשנולדתי, אף אחד לא האמין שאהיה כל כך יפה. כסף? הוא קונה דברים חומריים, אבל לא הולך איתך לקבר. אתה צריך שיהיו לך את היסודות שהם משפחה, אהבה, בריאות ואושר".

רודריגס המשיכה: "מצבי הכלכלי טוב ואני אסירת תודה, אבל לא תמיד זה היה כך ואני מודעת היטב לשתי הסיטואציות מכיוון שחייתי אותן. אני מעריכה את מה שיש לי יותר מכל אחד אחר. בדיוק כמו בן הזזג שלי, כך גם אני, לשנינו הייתה ילדות צנועה כמעט ללא מותרות. אנחנו אנשים נאמנים, נדיבים, שאוהבים להילחם, להתאמץ ולהתמיד. אולי יש לנו מעט חברים, אבל כשמגיע מישהו שאנחנו אוהבים ויכולים לסמוך עליו, אנחנו נותנים לו את הלב".

על החיים באור הזרקורים: "כל מה שנעשה, יבקרו אותנו. למרבה הצער, אני מרגישה שיש המון קנאה בי ובבן הזוג שלי. אני חשה חמלה כלפי אנשים שאינם מסוגלים לשמוח כשטוב לאחרים. אנחנו מחנכים את הילדים שלנו לאהבת חינם, להומור, לחסד, למודעות, לכבוד, להכרת תודה, להקרבה ולאורח חיים בריא. מה שממלא אותי בחיים זו המשפחה שלי. בנוסף, אני רוצה לעזור כמה שיותר לאנשים נזקקים. ככל שאני נותנת מעצמי יותר, זה ממלא אותי וגורם לי להרגישה שלמה", סיכמה.

View this post on Instagram

Work day 👙 @prettylittlething

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

View this post on Instagram

YESSS 🌹

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי