ג'ורג'ינה חושפת: כך אני וכריסטיאנו הכרנו

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | Daniele Venturelli/Daniele Venturelli/WireImage

סיפור אהבה מהסרטים. בת זוגו של הפנומן הפורטוגלי סיפרה על הפגישה הראשונה: "החלפנו מבטים וניצוצות עפו באוויר. הוא חתיך, אני נמשכת לכל מה שקשור אליו"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו אמנם חיובי לקורונה והחמיץ אתמול (רביעי) את המשחק החשוב של יובנטוס בליגת האלופות מול ברצלונה והנמסיס שלו, ליאו מסי, אבל מה זה חשוב כשיש לו בת זוג כמו ג'ורג'ינה רודריגס? היפהפייה הספרדייה-ארגנטינאית מככבת בימים אלו על השער של המגזין "Hello!", לו היא גם התראיינה ודיברה בפתיחות על תחילת מערכת היחסים שלה עם הכדורגלן הלוהט.

נפגשנו בפעם הראשונה בבוטיק אופנה שעבדתי בו במדריד, וזו הייתה אהבה ממבט ראשון", חשפה ג'ורג'ינה על פגישתה הראשונה עם כריסטיאנו. "החלפנו מבטים ועפו ניצוצות באוויר, אבל לא החלפנו אפילו מילה בפגישה הזו. בהמשך נפגשנו שוב באירוע אופנה ושם דיברנו בפעם הראשונה. היו שם הרבה אנשים, אבל כל מה שקרה מסביבנו נעלם כשהתחלנו לדבר. כשיש אהבה היא עוטפת אותך ולוכדת אותך".

ממש סיפור אהבה מהסרטים. "כריסטיאנו מגן עליי, יש לנו מערכת יחסים מצוינת ואני לא יכולה להכחיש – הוא חתיך. אני נמשכת לכל מה שקשור אליו", המשיכה ג'ורג'ינה. "הרצון שלי לאימהות גדול יותר מהכל, אני מקווה שיהיו לנו עוד ילדים". המדור מאוהב.

View this post on Instagram

❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי