שורפים את הכביש: באילו רכבים נוהגים הכוכבים הגדולים ביותר?

כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

רונאלדו מתהדר ברכב היקר בעולם, מסי מנסה להשיב לו מלחמה ואובמיאנג נוהג לצבוע את מכוניותיו בצורה לא שגרתית. בתקשורת העולמית בדקו מהם הרכבים המועדפים על הכדורגלנים המפורסמים ביותר וכמה הם שילמו על החוויה

(גודל טקסט)

תדמית הכדורגלן העשיר בעת המודרנית כוללת מספר מאפיינים קבועים וברורים, בדרך כלל להצלחה תתלווה בת זוג דוגמנית, אחוזה גדולה, מעורבות בעסקים והכי חשוב – אוסף מכוניות פאר.

מרבית הכוכבים מתהדרים במיטב הרכבים ומשתדלים לספק למעריצים הצצה דרך הרשתות החברתיות. אז איזה רכבים מעדיפים כוכבי העל וכמה הם משלמים על החוויה היוקרתית? בואו נגלה.

כריסטיאנו רונאלדו

אף אחד לא באמת יודע כמה מכוניות בדיוק הכוכב הפורטוגלי מחזיק ברשותו. מתוך מה שידוע לציבור, בחנייה המפוארת בטורינו אפשר למצוא את פרארי 599 GTB פיוראנו, פרארי F430, פרארי 599 GTO, למבורגיני אבנטדור, פאנטום רולס רויס וכמובן, בוגאטי לה וויטור נואר, המכונית היקרה בעולם שרק היא שווה יותר מ-12 מיליון דולר.

ליאו מסי

ואיך אפשר שלא לעבור מרונאלדו ישירות ליריבו הגדול. מסי מחזיק באוסף מכונית ששוויו מוערך בכיותר משלושה מיליון יורו. בין השאר ניתן למצוא אצלו פגאני זונדה רוסטר, ששווה בפני עצמה לפחות מיליון וחצי יורו, אאודי R8, פרארי ספיידר F430, מזראטי גראן טוריסמו, לקסוס RX, מיני קופר ואפילו טויוטה פריוס.

מסי. הפסיד לרונאלדו בקרב על המכוניות | Joan Gosa/Urbanandsport/NurPhoto

פייר-אמריק אובמיאנג

חלוץ ארסנל ידוע באהבתו למכניות מדהימות ונצפה נוהג בפרארי ששווה יותר משני מיליון ליש"ט. בנוסף, הגבוני מחזיק ברשותו אאודי R8 ומספר רכבי למבורגיני הצבועים בצורה שערורייתית.

הארי קיין

חלוץ נבחרת אנגליה ידוע באהבתו לרכבי יגואר, וכיום הוא מתנייד ברחובות לונדון באמצעות F-PACE שנראית צנועה ביחס לחבריו הכוכבים, והשמועות מספרות כי קפטן טוטנהאם מעדיף את המסלול החסכוני ומשלם לחברת הליסינג כ-540 פאונד בשבוע עבור התענוג.

גארת' בייל

הכוכב הוולשי שחזר לאחרונה לכדורגל האנגלי ידוע באהבתו הגדולה למשחק הגולף, אך לאחרונה הוא גם התחדש ברכב מסוג אאודי Q7 SUV בשווי 61,000 פאונד. רכב גדול מפנק שמסוגל להכיל את כל הילדים בנוסף למחבטים שכל כך חשובים לו.

אנגולו קאנטה

קאנטה הוא כנראה אחד הכדורגלים הצנועים ביותר בעולם. כשהוא עוד כיכב במדי לסטר סיטי, הוא נהג במיני קופר האטצ' הצנועה מאוד עבור שחקני הכדורגל באנגליה. כיום הוא מסתובב ברחובות לונדון עם מרצדס חדשה, עליה הוא משלם כ-256 פאונד בחודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי