אשתו של כוכב העבר: "הוא עכברוש, לא אמיץ. לקח לי זמן להבין"

סנדרה אברה | Dave Winter/Icon Sport via Getty Images

סנדרה אברה, גרושתו של פטריס אברה, תקפה אחרי שמגן העבר הכריז לאחרונה על אירוסין עם הדוגמנית השבדית מרגו אלכסנדרה, אותה הכיר רק לפני כמה חודשים. לא תאמינו כיצד היא גילתה על הרומן

(גודל טקסט)

פטריס אברה פשוט נהנה מהחיים ולאחרונה הוא הכריז על אירוסיו לדוגמנית השבדית מרגו אלכסנדרה בפוסט מרגש שפרסם באינסטגרם. מגן העבר הצרפתי סיפר כי הקשר ביניהם נמשך יותר משנה, זאת למרות שהתגרש מאשתו רק לפני כמה חודשים. והאקסית? היא מצידה גילתה על הרומן דרך הרשתות החברתיות.

אברה (39) ואלכסנדרה (26) הכירו לפני קצת יותר משנה, וכבר בפגישתם השנייה הוא הבין משהו לגבי אהבתם: "אנחנו ביחד כבר יותר משנה, מאז שגנבת את לבי, ואחרי הפעם השנייה שראיתי אותך כבר אמרתי לך שתהיי אשתי. אני לא לא יכול לחיות בלעדייך, אני מתגעגע אלייך אפילו כשאת לצדי. את חשבת שאני משוגע כשהצעתי לך נישואים רק שלושה חודשים אחרי שהכרנו, אבל הלוואי וכל הגברים יאהבו את נשותיהם כמו שאני אוהב אותך".

מגן יונייטד לשעבר המשיך להתפייט: "זו תחושה כל כך מדהימה ברמה שאני לא יכול לתאר אותה, את היקום שלי, הנשמה שלי והשלום שלי. את גורמת לי להבין שלהיות רגיש זו חוזקה ולא חולשה. שמחה זו בחירה! אני בוחר לחיות לצידך למשך כל החיים שלי, פטריה קטנה שלי".

הזוג המאושר קיבל אינספור הודעות וברכות, אך מישהי אחת דווקא לא הצטרפה לשלל מברכים, וזוהי כמובן אשתו לשעבר, סנדרה אברה: "פטריס הוא עכברוש, לקח לי המון זמן להבין את זה". פטריס וסנדרה גדלו ולמדו ביחד בפריז, היו נשואים 13 שנה, עד שיום אחד הודיע לה כי הוא נוסע ללונדון ל-15 יום למטרות עבודה. 15 הימים חלפו וסנדרה לא שמעה מבעלה, עד שיום אחד הגיעו מסמכי הגירושין: "הוא אפילו לא היה אמיץ מספיק להגיד לי את זה בפנים".

אלוף אירופה לשעבר נחשף לאורך השנים כבן זוג לא כל כך נאמן, כאשר הסתבך במספר בגידות מתוקשרות הכוללות שחקניות טלוויזיה ודוגמניות פלייבוי, אך השערורייה הגדולה ביותר הגיעה כשנחשף שאברה הביא לעולם שני ילדים מחוץ לנישואין עם גבריאלה בירלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי