משה פרימו ביקר את ערן זהבי, שחשף את ההודעה הדרמטית הבאה

ערן זהבי | אודי ציטיאט

אחרי שהחמיץ פנדל במדי פ.ס.וו וספג ביקורות בהולנד, הכוכב חטף גם מהעיתונאי הישראלי ("בהולנד אין לערן להקת מעודדות") ולא נשאר חייב

(גודל טקסט)

אחרי שהחמיץ פנדל ב-1:1 של פ.ס.וו איינדהובן וספג לא מעט ביקורת בהולנד ("במקום להוות דוגמה, הוא מרוכז בעצמו"), ערן זהבי חטף היום (שני) גם מהעיתונאי הישראלי משה פרימו. "כל הכבוד לתקשורת הספורט בהולנד, שהבינה מהר מאד שערן זהבי דואג קודם כל למספרים שלו. אני אומר את זה שנים. בהולנד אין לערן זהבי להקת מעודדות", כתב פרימו בטוויטר שלו.

זהבי לא חשב פעמיים והשיב אש בעמוד האינסטרם שלו. חלוץ פ.ס.וו פרסם בסטורי צילום מסך של שיחה פרטית בינו לבין העתיונאי, בה פרימו מסמס לו בשלושה מקרים שונים ואף משתמש במילים כמו "פנומן" ו"ענק", אך זהבי התעלם ולא השיב לאותן הודעות. "תמיד ידעתי שהוא גאון", כתב כוכב הנבחרת מתחת לצילום המסך שהעלה לרשת החברתית.

ערן זהבי, משה פרימו | עמוד האינסטטרם של ערן זהבי

פרימו המשיך וענה בטוויטר: "זה מה שכתב ערן זהבי באינסטגרם. צודק בכל מילה. שחקן מצוין. לא שולל את מה שכתבתי שהוא דואג רק לעצמו. תודה רבה לערן זהבי על ההתייחסות אלי. עשית לי את היום. והכי חשוב שכחתי לציין. כמה גדלות זאת להוציא הודעה אישית ולפרסמה ברבים. שוב, תודה לך ערן".

צפו בהחמצה של ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי