היריבות החדשה והמפתיעה של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

הפנומן הפורטוגלי קיבל אישור לבנות מלון חדש במנצ'סטר, ויתחרה בראיין גיגס ובגארי נוויל, שמנהלים בעצמם שני מלונות בעיר. כל הפרטים על העסק החדש בפנים

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו נוגע בהכל. מעבר להיותו אחד משני הכוכבים הבלתי מעורערים של עולם הכדורגל במילניום הנוכחי, הפורטוגלי הוא גם איש עסקים לא קטן. בימים אלה הפנומן משקיע את כספו בעיר בה פרץ לתודעה העולמית – מנצ'סטר, לאחר שקיבל אישור לבנות מלון יוקרתי חדש שצפוי להיפתח ב-2023.

ב-11 הקומות של המלון החדש יהיו כ-150 חדרים, בר מפואר, טרקלין יוקרתי, ועל הגג ייבנה מתחם פתוח שישמש גם את באי המלון, ובנוסף יארח הופעות ואירועים. ההשקעה החדשה של רונאלדו מכניסה אותו לעימות מפתיע עם שניים מחבריו לקבוצה לשעבר – גארי נוויל וראיין גיגס. שני כוכבי העבר הבריטים נמצאים גם הם חזק בשוק המלונות במנצ'סטר. השדים האדומים לשעבר השיקו ב-2015 את "מלון הכדורגל" שלהם בסמוך לאולד טראפורד, ובנוסף, השקיעו 20 מיליון פאונד בהפיכת בניין הבורסה הישן בעיר למלון יוקרתי בפני עצמו, שאם תרצו ללון בו, תיאלצו להיפרד מ-750 פאונד ללילה.

הקבוצה העסקית של CR7 פרסמה הודעה רשמית בנושא: "זה לא יכול להיות מתאים יותר – אחרי הכל, זו העיר בה כריסטיאנו רונאלדו החל את הקריירה הבינלאומית שלו, ושם הוא השתמש לראשונה במספר 7". המעצמה העסקית מתכוונת להשיק בקרוב מלונות חדשים גם בניו יורק, פריז, מדריד ומרקש.

האם כריסטיאנו רונאלדו יצליח בעולם העסקי כמו שהצליח ככדורגלן? בדרך לשם הוא יצטרך להתגבר על חבריו לשעבר בשוק המלונות במנצ'סטר.

מלון הכדורגל של גיגס ונוויל | Alex Livesey – Danehouse/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי