בתוך ספר תנ"ך: נמצאו תמונות אינטימיות של קוסטה וז'סוס

דייגו קוסטה , גבריאל ז'סוס | Getty images

בתוך ספר שניתן בתרומה למרכז קהילתי בלונדון, נמצאו תמונות של כוכבי מנצ'סטר סיטי ואתלטיקו מדריד עם אישה מסתורית, כך ה-'סאן' הבריטי חשף הבוקר

(גודל טקסט)

דייגו קוסטה מאתלטיקו מדריד וגבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי קמו הבוקר לחשיפה מפתיעה בעיתון ה'סאן' הבריטי, בו הופצו תמונות של השניים ללא חולצה עם בחורה אלמונית. אותה בחורה, ככל הנראה, תרמה למרכז צדקה במרליבון, במרכז לונדון, שתי שקיות של ספרים. באחת מהשקיות, היה ספר תנ"ך, שבו נמצאו התמונות החושפניות.

מקור חשף לסאן: "ישר שראינו את התמונות זיהינו את קוסטה וז'סוס – ושניהם היו עם אותה אישה. הם צחקו ונהנו מאוד רגועים בחברתה, בין הכריות ללא חולצה. התמונות לא צולמו באותו יום, וככל הנראה, השניים בילו עם האישה האלמונית במקרים שונים. בדרך כלל אנחנו מקבלים בגדים משומשים ומשחקים שבורים, זה באמת שינוי מרענן".

עוד חשפו בסאן, שאישה ממוצא ספרדי או לטיני , כנראה זו שבתמונה, הגיעה למרכז הצדקה וטענה שחברה שלה עזבה את הממלכה הבריטית והיא רוצה להיפטר מהדברים שלה. האישה לעולם לא חזרה ואף אחד מאיתנו לא ידע מה לעשות עם התמונות".

באשר לשניים, ז'סוס נפרד מהדוגמנית פרננדה קווירוז מוקדם יותר השנה כדי "להתרכז בקריירה שלו", ובאשר לקוסטה, החלוץ של אתלטיקו מדריד הוא נשוי עם אב לשניים, אך אין שום אינדיקציה לכך שבגד באשתו. ב-2014, הסאן דיווח שקוסטה נזרק ע"י הדוגמנית מישל זואן, לאחר שניסה להשכיב את אחותה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי