רצתה להיות עורכת דין, הפכה למיס צרפת: הכירו את החברה של אמבפה

קיליאן אמבפה | Aurelien Meunier - PSG/PSG via Getty Images

היא נרשמה ללימודי משפטים, אבל נטשה אותם לטובת קריירה בעולם הזוהר. מתחככת עם טום קרוז ותומכת נלהבת של הסופרסטאר מפריז סן ז'רמן: קבלו את אלישיה אייליס

(גודל טקסט)

היא התגלתה במהלך גביע העולם ב-2018 ומאז היא צמודה למי שכיכב בענק באותו טורניר: הכירו את בת הזוג הנוצצת של קיליאן אמבפה, כוכב פריז סן ז'רמן ואלופת העולם, נבחרת צרפת. שמה הוא אלישיה אייליס, בת 22 וחובבי הספורט נחשפו למראה המרשים שלה לראשונה כשהמצלמות תפסו אותה מעודדת את ה"טריקולור" במהלך המונדיאל ברוסיה.

אייליס הוכתרה למיס צרפת ב-2017 ובהמשך של אותה שנה ייצגה את המדינה בתחרות מיס יוניברס שנערכה בלאס ווגאס, מה שהפך אותה לסלב. מאז היא התחילה להתחכך עם כוכבי הוליווד כמו טום קרוז, עמו התייצבה להקרנת הבכורה של הסרט האחרון בסדרת "משימה בלתי אפשרית".

תופתעו לשמוע, או שלא, שאלישיה היא לא רק יפהפייה שמתהלכת על שטיחים אדומים ומסלולי דוגמנות. לפני שהגנים האיכותיים שלה הפכו אותה למפורסמת, חברתו של אמבפה, שנולדה במרטיניק, רצתה בכלל להיות עורכת דין והחלה לימודי משפטים, אותם נאלצה לזנוח בהמשך לטובת הקריירה הנוכחית שלה. אם לשפוט על פי התמונות, לא נראה שהיא תזדקק למקצוע אחר בקרוב.

אלישיה אייליס | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי