כריסטיאנו רונאלדו הטיס את החתול שלו לספרד במטוס פרטי

ג'ורג'ינה רודריגס עם הילדים ופפה החתול | אינסטגרם

פפה, חתול מזן נדיר שיש כמותו בודדים בעולם, נפגע באיטליה על ידי מכונית. CR7 וזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס ניצלו את כל המשאבים שברשותם כדי שהוא יזכה לטיפול VIP, יתאושש במהרה וישוב למשפחה

(גודל טקסט)

לכריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס והמשפחה יש בשנתיים האחרונות חתול בשם פפה, אותו ייתכן שראיתם לא פעם בתמונות שהזוג העלה ברשתות החברתיות. מה שלא ידעתם הוא שלאחרונה נפגע פפה בתאונת דרכים בטורינו ושהוחלט להטיסו במטוס פרטי לספרד כדי שיזכה לטיפול הטוב ביותר.

פפה הוא חתול מזן נדיר במינו, לפי הפרסומים יש רק שמונה כמוהו בכל העולם, וכריסטיאנו רונאלדו והמשפחה מחוברים אליו מאוד. לכן, לאחר שנפגע ממכונית באיטליה, החליטו CR7 וג'ורג'ינה להשתמש במטוס הפרטי שלהם כדי לשלוח את פפה לטיפול רפואי VIP בספרד.

פפה נמצא בימים אלו בטיפולים ואת מרבית הזמן מבלה אצל אחותה של ג'ורג'ינה, אולם לאחר שיחלים מהפגיעה הוא יעשה את הדרך חזרה לאיטליה בדיוק כפי שהוא הגיע לספרד – במטוס הפרטי של CR7, שעלות השכרתו למעוניינים מוערכת בכ-3,000 יורו. פפה הוא חתול מסוג ספינקס, גזע שפותח על ידי מרביעי גזע ומהזן שלו כאמור נטען כי יש עוד שבעה חתולים בלבד בכל העולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי