פול פירס תיעד את עצמו מבלה עם חשפניות. יודח מתפקידו כפרשן?

פול פירס | Chris Elise/NBAE via Getty Images

שחקן העבר העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו הוא מבלה בחדר מלא בחשפניות ואלכוהול. ESPN, הרשת בה הוא עובד כפרשן מאז פרישתו, טרם הגיבה לאירוע. צפו

(גודל טקסט)

פול פירס, מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של בוסטון סלטיקס, נתפס במערומיו לאחר שבמהלך סוף השבוע העלה סרטון בשידור חי בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מבלה בחדר מלא בחשפניות ואלכוהול. אמנם התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו להגיע, אך המעסיקה שלו, ESPN, טרם הגיבה לאירוע.

במהלך הסרטון, שחקן העבר נראה מעשן, שותה, ומקבל עיסוי מאישה עם לבוש מינימלי. בנוסף, הוא נשמע מעיר הערות סקסיסטיות כלפי החשפניות כמו "את יכולה לעשות הרבה כסף". פירס, נשוי עם ילדים, הפך במהרה לנושא שיחה ברשתות החברתיות. בראדלי ביל, ששיחק בעבר עם פירס בוושינגטון, רשם שפירס "שכח לאפשר גישה לסרטון רק לחברים קרובים", בעוד קייל קוזמה מהלייקרס רשם שהוא "פסיכי".

מאז פרישתו, עובד פירס כפרשן ברשת ESPN. אמנם לפי מה שמוצג בסרטון אין שום עבירה על החוק, אך קברניטי הערוץ בוודאי לא שמחו לראות התיעוד השנוי במחלוקת, וטרם ידוע כיצד יגיבו לאירוע המביך.

אגדת הסלטיקס שיחק במדי המועדון הירוק בין השנים 1998-2013, במהלכן סייע לקבוצה לזכות באליפות האחרונה שלה עד כה, בשנת 2008. לאחר קדנציות קצרות בברוקלין, וושינגטון והקליפרס, הוא תלה את הגופייה בשנת 2017. לאחרונה, פירס נבחר לאחד המועמדים הסופיים להיכנס להיכל התהילה של הכדורסל כחלק ממחזור 2021.

פירס לאחר הזכייה באליפות | Bob Rosato /Sports Illustrated via Getty Images))

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי