לאחר הפיצוץ במשפחת בוזגלו, הגיע טוויסט בעלילה

מירן ומאור בוזגלו, אסי ועדי בוזגלו | אינסטגרם

אחרי שאשתו של אסי, עדי, עברה לקוסמטיקאית אחרת ולכאורה האשימה את מירן ב"פיגמנט כושל", השתיים העלו סטורי מפויס והודיעו לכל העוקבים באינסטגרם: "השלמנו"

(גודל טקסט)

מערכת היחסים בין עדי למירן בוזגלו עברה טלטלות בתקופה האחרונה. אשתו של מאור בוזגלו, שעורכת טיפולי קוסמטיקה באחד מן הכובעים הרבים שלה, נדהמה לגלות כי גיסתה עדי, שעברה אצלה טיפול גבות, עזבה את שירותיה ופרסמה כי עברה לקוסמטיקאית אחרת. העלילה הסתבכה כאשר אשתו של השורד האחרון אסי בוזגלו העלתה סטורי, שבו כתבה: "באתי להסיר את הפיגמנט הכושל שעשו לי בגבות".

מאז אותן מילים בהם בחרה עדי להשתמש, כך לטענת הצד של מירן ומאור, הם ניתקו קשר, כפי שנחשף על המסך בתוכנית 'הבוזגלוס' המשודרת ב-YES. אשתו של אסי אף הותקפה ע"י מאור במסרונים זועמים, תקרית שגרמה לעדי להוריד ממנו עוקב באינסטגרם. כשעדי נשאלה על הסכסוך ברשת החברתית, היא רשמה: "מאור בחר לתפוס צד, לשלוח לי הודעה וגם להוריד לי עוקב, אז הורדתי בחזרה".

עדי הבהירה בסטורי כי מעולם לא אמרה את המשפט "פיגמנט כושל" וצירפה צילום מסך של ההודעה שלה למירן על כך שהיא תעשה גבות אצל קוסמטיקאית אחרת. "אין שום קשר לזה שאת עושה פצצה", כתבה לה אז עדי, "אוהבת מאוד ומעריכה את כל מה שעשית".

היום הגיע היום המיוחל שבו הגיע לסיומו הסכסוך המשפחתי, כאשר השתיים העלו סטורי מפויס עם חיוכים ונשיקות: "אהובים שלי מה העניינים? אז הגיע הרגע שכולכם כל כך רוצים לדעת", בישרה עדי בוזגלו לעוקבים שלה תוך כדי שהיא מציגה את מירן למצלמה ולבסוף הודיעה, בזמן שנישקה את גיסתה על הלחי: "השלמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי